bed-and-breakfasts in Oxford

We hebben een aantal aanbieders voor Oxford voor je op een rij gezet:

Buro Scanbrit
Buro Scanbrit

Reviews over Oxford

• 10Amel21-03-2017

Super plek!

Het is zo een mooie plek ik heb zeeer genoten toen ik daar was en ik ga gauw nog eens

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 9Aart Jan Klok05-09-2016

Tussen hemel en aarde

Christchurch Cathedral is op zich prachtig: warme verlichting en indrukwekkende gewelven. En dat wordt nog veel mooier als het koor de Evensong zingt: inderdaad een hemel op aarde.

• 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in januari 2016

• 10Ivar14-09-2014

Fantastisch !!!

Oxford is werkelijk een van de mooiste steden ooit bezocht. Cultuur, cultuur en cultuur. met name de colleges zijn een waar genot om doorheen te dwalen. Authentiek, oud, sfeervol en schitterend.

• 8Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in maart 2013

• 8Anne19-10-2013

Geweldige universiteitsstad

Oxford is een prachtige stad met een rijke historie en cultuur. Uiteraard hebben mijn vriend en ik tijdens onze studie hier de universiteit(somgeving) bezocht. Studeren hier is nog weer een moeilijker verhaal, maar een bezoek is al heel wat ;-)

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in april 2008

• 9edson15106-06-2013

prachtige stad

Heerlijke studentenstad, Prachtige gebouwen , erg gezellig.

• 9Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in mei 2013

• 9oktober-2527-04-2013

zeker doen

We waren hier 4 dagen op citytrip. Het is ons ontzettend bevallen. Wie houd van Cultuur en de INspector Morse serie zal hier zeker aan zijn trekken komen. Niet alle college's zijn open voor het publiek en soms ook maar een beperkte tijd. Ook mooi om eens mee te maken zijn de Evensongs in de college's. Heel veel hebben er een eigen koor en om 18u s'avonds is er in veel college's een Evensong. Dit is een korte gebedsdienst waarop het eigen koor liederen zingt. Wij heben die van New college en die van Queens College meegedaan en waren beiden erg mooi.

Gereisd met partner in april 2013

• 8johan12-02-2013

Oxford is zeker aan te raden.

In tegenstelling tot Cambridge is Oxford wel meer afgestemd op toerisme. Het is een aangename stad om te wandelen met vrij veel bezienswaardigheden. Je zijn vrij veel winkelmogelijkheden, maar bijna alle bezienswaardigheden zijn betalend. Ook de meeste universiteitscampussen zijn betalend. Als je wil parkeren kan je best op een "Park & Ride" parking staan, deze zijn gratis en je hebt elke 15 minuten een bus naar het centrum. Wij zijn in de winter geweest op vrij gure dagen met sneeuw, ik kan mij wel inbeelden dat een bezoek in de zomer een wereld van verschil kan betekenen.

• 7Cultuur

februari 2013

• 8Chris 15-10-2012

Oude universiteitsstad

Oxford is de oudste universiteit van Engeland. De universiteit werd opgericht in de 12de eeuw. De huidige universiteit telt 39 colleges, waarvan er sommigen al bijna 800 jaar bestaan. Deze colleges zij ondegrebracht in mooie oude gebouwen. Deze gebouwen, d eparken en het in stand houden van tradities geeft Oxford een sfeervol karakter.

Gereisd met partner in januari 1983

• 8JB01-10-2012

Universiteitscultuur

Met alle historische colleges ademt Oxford de eeuenoude sfeer uit. Een mooie stad, het centrum is prima wandelend te verkennen.

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 7Sfeer in stad

Zakelijk gereisd in september 2012

• 8Hester5628-08-2012

Leuk, te belopen, historie

Goede bestemming voor iedereen die van steden, cultuur, historie en natuur houdt.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

10 van de 26 reviews gezien