Lido delle Nazioni

4.3Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Lido delle Nazioni voor je op een rij gezet:

stedentrip Kleine hotels Lido delle Nazioni

Geen resultaten

Probeer je zoekopdracht aan te passen. Hier zijn enkele ideeën:

• Kies een ander gebied
  • Verwijder één of meerdere filters

Weer & Klimaat Lido delle Nazioni

JanFebMrtAprMeiJunJulAugSepOctNovDec
Max. temp. (℃)12°16°21°25°28°27°24°19°12°
Min. temp. (℃)13°16°19°19°16°11°
Zeewatertemp (℃)10°15°15°20°21°25°26°23°19°14°
Dagen regen667766455577

Reviews over Lido delle Nazioni

• 7walenbergh02-08-2014

oud versleten en veel leegstand

er is daar in jaren niks gedaan om het er een beetje leuk uit te laten zien.

oud vuil en veel leegstand zijn voor dit gebied de juiste woorden. erg jammer.

• 7Zorg voor natuur
    • 7Cultuur
    • 7Stranden

juli 2014

• 6Ruiter02-09-2007

Niet veel te doen geen echt uitgaansleven en weinig te bezichtigen. Niet veel winkels en restaurants. Mooi aangelegde boulevard maar geen uitzicht op strand en zee. Veel volgebouwd met strandtenten. Voor overdag strand super maar 'savond minder.

• 8Stranden

Gereisd in september 2007

• 3Samantha18-08-2017

Nie wieder

Dreckiger Strand,Ferienwohnungen einfach nur zum kotzen überall Ameisen und im Haus stinkt es nach Kanalisation. Die Leute sind sehr unfreundlich wir können es kaum erwarten wieder nachhause zu fahren :(

• 2Sfeer in stad
    • 3Stranden

augustus 2017

• 6Simone09-07-2016

Niet veel te beleven

Stadje niet bijzonder.bijna geen winkeltjes. Twee keer savonds geweest was voldoende. Wel mooie stranden meeste privé behorende bij campings. Niet echt een boulevard maar wel wat restaurants aan het strand waar je gebruik van kunt maken. Restaurants in stadje niet meer bijzonder dan restaurant op de camping of aam het sttand. Wel leuke speelhal met apparaten zoals autorace en leuke bewegende tractor vliegtuig voor de Kids net als continu kermisgedeelte ook leuk voor kinderen meeste onder de 10 denk ik. Voldoende speeltuintjes aan het strand. Avondmarkt en weekmarkt wel oke.

• 6Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur
    • 7Stranden

juni 2016

• 7ALBERINI STEFANO21-08-2012

Ricorda la Sardegna.

Paese tranquillo. Non c'è molto da vedere. C'è il Luna Park. IL centro è piccolo.

• 8Omgeving
    • 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 9Stranden

augustus 2012

• 6Gea Faber02-09-2012

Klein plaatsje

Niet zo'n grote plaats, niet zo bijzonder.

• 4Omgeving
    • 5Cultuur

augustus 2012

• 7veronique29-01-2006

leuk dorpje. lekkere pizzaria en ijsalon. op woensdagavond is er markt, erg gezellig. leuke, maar dure kermis. dorpje is niet massaal

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd in januari 2006

• 10Pepe11-06-2009

Toll

Perfekter Familienurlaub in idyllischer Umgebung mit Ruhe und Erholung, aber auch ausreichend Action für Kids und Erwachsene

• 10Omgeving
    • 8Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 10Stranden

juni 2008

• 4joko15622-08-2014

Wat een nare plek.

Wij verbleven op camping Tahiti wat een goede camping is, maar wat een vergaande glorie is dat Lido delle nazioni zeg. Even een opsomming: Slechte wegen (bestel voor de vakantie maar vast nieuwe schokbrekers), veel leegstand, panden niet onderhouden, weinig winkels, weinig restaurants, zeewater groen (algen), deel van de Bango's falliet, strandbedje 13 euro?????. In een eerdere review vergeleek iemand het met een oud oorlogsgebied, tsjernobyl kwam bij ons op toen we er de eerste keer doorheen liepen. Plaatsje is me zo tegengevallen dat ik zeker weet dat de relatief goede camping hier vroeger of later echt last van gaat krijgen.

• 2Sfeer in stad
    • 1Omgeving
    • 6Zorg voor natuur
    • 4Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur

augustus 2014

• 9Gerlinde De Cort07-03-2010

Het stadje is leuk ,mooi gewoon een topper

Wij zitten altijd aan de buitenkant van het stadje en gaan elke avond wandelen in het centrum er is in de zomer elke woensdagavond een marktje heel leuk

• 10Omgeving
    • 9Uitgaanslevenn