bed-and-breakfasts in Inverness

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

stedentrip bed and breakfasts Inverness

Reviews over Inverness

• 6Ineke Offerman13-06-2013

Inverness

Het plaatsje hebben we bezocht voor de supermarkt Publics, Restaurant Stumpknockers en het Deco Cafe. Verder hadden wij daar niets te zoeken.

mei 2013

• 8.....29-05-2013

Winkels

Ik vind Inverness vooral ideaal omdat je er bepaalde winkels hebt zoals de Publix, de Big K-Mart, Beals etc. Ideaal als je even snel wat boodschappen wil halen. Voor de sportievelingen ook op de fiets te doen ;-)

• 7Cultuur
    • 8Omgeving
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in april 2012

• 7Jan16-08-2012

Voldoende supermarkten

Inverness is niet direct onze verblijfplek geweest.

• 7Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 8Omgeving
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in december 2011

• 9Mara18-04-2009

Rustig, mooi historisch centrum(pje)

Inverness is beslist geen wereldstad, maar leuk om even door te lopen. Alle winkels en fast food ketens zijn binnen een straal van een paar kilometer. Walmarkt, K-Markt, Wallgreens, Publix supermarkt etc.

• 9Cultuur
    • 9Omgeving

Gereisd met partner in april 2009

• 8Jill16-01-2006

Inverness is heel mooi, maar ook heel rustig. Er is een grote meer en je hebt er de grote lokale supermarkten ala Win-Dixies, Wallmart, ook alle kleine fast-food ketens ala McDonals, Burger King, KFC, Checkers. Er is geen Denny's maar wel een Applebee's. Qua ontspanning is er een bioscoop en een rolschaatsbaan. Inverness ligt op een goed uur rijden van Orlando. Dus voor de die-hard shoppers weet ik niet of het dan zo ideaal is. Wij verbleven in het VanderValk Lakeside Golf Resort. Er liep zelfs een landschilpad door de tuin. Ik wil zeker nog terug naar daar, al zal ik het nu combineren met een halve week daar lekker uitrusten om daarna volop te gaan shoppen in Orlando.

• 7Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur