We hebben een aantal aanbieders voor Bristol voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Bristol voor je op een rij gezet:

Reviews over Bristol

• 7Peter Knipping18-06-2007

Aardige stad, maar haalt het niet bij het nabij gelegen Bath.

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd in juni 2007

• 8Iris Kappert15-07-2007

Leuk relaxed stadje met zeer goeie sfeer. Perfecte uitvalsbasis voor interessante trips naar omgeving.(Bath, Stonehenge, Avebury, kustlijn, London)

• 8Uitgaanslevenn

Gereisd in juli 2007

• 7Henk28-02-2018

Zeer de moeite waard met de iconische Concorde

Het museum Aerospace Bristol is gevestigd te Filton-Bristol. Hier zijn de 10 Britse Concordes gebouwd en ingevlogen. De Concorde die hier staat heeft registratie G-BOAF en maakte de laatste commerciële vlucht van de Britse Concorde-vloot. Het vliegtuig staat in een aparte hal van het museum.

Het toestel is van binnen te bezichtigen, zowel de cockpit als een deel van de cabine, maar je mag niet in de stoelen plaatsnemen. Op het toestel worden regelmatig projecties getoond met allerlei wetenswaardigheden en afbeeldingen van de Concorde.

Op de 1e etage is de entree van het toestel en daar is verder een tentoonstelling over de ontwikkeling van de Concorde, plus theater waar een film van de eerste Concorde-vlucht van 2 maart 1969 wordt vertoond.

Elders in het museum staan andere vliegtuigen met info over de vroege luchtvaart rond Bristol. Plus cafetaria en winkel. Het toegangsbewijs komt op naam en is een jaar geldig! Aanbevolen!

• 7Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur
    • 6Uitgaanslevenn

Alleen gereisd in februari 2018

• 9wil17-11-2010

geweldige stad

geweldige stad , veel cultuur , vlakbij bath is ook zeer de moeite waard om 1 dag heen te gaan , centrum ook erg leuk vooral s,avonds (uitgaan) is zeer de moeite waard ,the mall even buiten bristol is voor shoppers echt een droom die je zeker moet bezoeken het kost je alleen een dag of 3 voordat je alles heb bezocht op the mall (cribbs causeway )rond half nov schaatsbaan voor the mall leuk voor iedereen ik ga liever naar bristol dan london

• 10Sfeer in stad
    • 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

Gereisd met partner in januari 2010

• 7Mr. Scott17-05-2012

an interesting history and we enjoyed the Cathedra

We were only there for an afternoon so could not judge too much.

• 7Omgeving

Gereisd met partner in mei 2012

• 9M Oortgiesen06-05-2013

Waarom zijn we hier nooit eerder geweest?

Bristol is op weg om trendy en klassiek perfect te combineren.

• 10Sfeer in stad
    • 10Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in mei 2013

• 8Michel van Straten03-09-2009

Dynamisch

Bristol is een stad vol dynamiek. Het havenfront is en wordt herontwikkeld. De stad geeft op verrassende wijze haar historie (scheepvaart, slavenhandel, koloniale waren en industrieel erfgoed) prijs. De studenten houden de wijk Clifton en het West End levendig. Bristol heeft prima openbaar vervoer tot ver in de regio (Bath, Wells, Glastonbury). Jong en oud vindt iets in Bristol.

• 8Sfeer in stad
    • 9Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in augustus 2009

• 7jvdmijle18-11-2011

Leuk voor overdag

Wij (4 mannen 40+) hebben hier overdag onze tijd goed kunnen besteden. De avonden waren mager. Niet veel pubs voor oudere mensen maar wel veel lounge clubs en disco´s dus voor jongere stappers is het wel aan te bevelen. De sfeer is erg goed, gezellig en weinig rotzooi.

• 8Sfeer in stad
    • 7Omgeving
    • 5Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in november 2011

• 8g v d weerd26-01-2012

bristol de moeite waard

mooie stad om te bezoeken vooral omgeving van bristo is erg mooi heuvelachtig terrein en je moet zeker bath bezoeken enn mooie stad met een historisch centrum

• 7Sfeer in stad
    • 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd met partner in januari 2012

• 9Angela Scheper26-11-2006

Bristol is een nog niet ontdekte stad voor een uitstekend weekendje weg. Een oude stad met een zeer nieuw uitgaanscentrum, ideale combinatie dus!

• 9Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur