Sorteren

bed and breakfasts St. Lucia / Hluhluwe Umfolozi N.P.

Reviews over St. Lucia / Hluhluwe Umfolozi N.P.

Geweldig verblijf!

Else
    24-8-2018

We waren hier 2 nachten. Wat een lieve vrouw is eigenaresse; ze doet er alles aan om het verblijf zo leuk te maken. We gingen heel vroeg met de tour Whale Watching mee waardoor we niet bij het ontbijt konden zijn, dan maakt ze een ontbijtpakket wat klaarstaat in koeltas en we dus onderweg en op de boot kunnen opeten. Of ze spreekt af dat we gewoon later kunnen ontbijten als we weer terug zijn van de excursie. De accommodatie is gezellig ingericht en elke kamer is uniek!

topper

Tom
    19-4-2018

Hartelijke ontvangst met veel info (ook over uitstappen). Mooie kamers, leuk zwembad. Lekker ontbijt op het terras met zicht op de tuin. Zeer aangename & gastvrije (nederlandse) eigenaars, nemen rustig de tijd om met je te praten - we hebben zo veel geleerd over Zuid-Afrika. Gebruik gemaakt van de wasservice tijdens on verblijf, handig... Topbestemming!

Fantastische locatie met geweldige gastechtpaar.

Fam. Sneek
    26-2-2018

Wat een mooie locatie om een paar dagen te verblijven. Mooie ruime kamers met een mooie luxe badkamer. Ook de ontvangst met een uitgebreid gesprek over tips / activiteiten om te doen, super. Heel uitgebreid ontbijt, mooie tuin en lekker zwembad.

Een aanrader !

Fam. van Duyn
    26-12-2017

Bij aankomst een warm welkom . We

voelden ons er gelijk thuis . We kregen goede uitleg over st . Lucia en de excursiemogelijkheden Het complex heeft een schitterde tuin waar ook de nijlpaarden soms doorheen lopen . We hadden een mooie familiekamer aan het zwembad . Heerlijk ontbijt. De wasservice was ook ideaal . Wij hebben de nachtsafari de boottocht en het snorkelen gedaan . Was goed geregeld . Zeker een aanrader .

Gastvrij en gezellige kleinschalige guesthouse

Mieke Blaauw
    11-11-2017

gastvrouw Gisela doet heel veel moeite om het je naar de zin te maken en je verblijf zo aangenaam mogelijk te laten verlopen,

wij verbleven er 4 nachten en kijken met plezier terug