We hebben een aantal aanbieders voor Mijas voor je op een rij gezet:

bed and breakfast Mijas met balkon / terras

We hebben een aantal aanbieders voor Mijas voor je op een rij gezet:

Reviews over Mijas

Oase van schoonheid en rust

Pieter van Haegenborgh,
    24-8-2014

Bed en Breakfast la Almanchada in Mijas is ons buitengewoon goed bevallen. Midden in de drukte en hectiek van de Costa del Sol vonden we hier een heerlijk plekje om tot rust te komen. De eigenaars, Jill en Patrick, hebben er een handje van weg hun gasten te verwennen met op wens gemaakte, uitgebreide ontbijten, maar ook lekkere frisse tussendoortjes. Aan het zwembad hoor je alleen de krekels, de vogels en de huispapegaai. De kamers zijn sober, schoon en zeer smaakvol ingericht. Op iedere vraag hadden de eigenaars een goed antwoord, wat we proefondervindelijk bewezen. Het huis ligt enigszins afgelegen, in een mooi parkje met tropische begroeiing. In de verte zagen we langs de ene kant de Middellandse Zee en langs de andere kant de Sierra rond Malaga. Prachtig!

Gereisd met partner in augustus 2014

Te goed om waar te zijn!

steve wagemans,
    31-8-2010

Het was zoals een droom. Luxueuze, romatische kamers met uitzicht op de bergen en de zee. Midden in hun eigen "natuurpark" met lokale vruchten, bloemen en bomen. Bij het zwembed heb je een persoonlijke entertainer, Jacko de papagaai.

Special thanks to Jill and Patrick who are the perfect hosts.

Gereisd met partner in augustus 2010