We hebben een aantal aanbieders voor Málaga voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Málaga voor je op een rij gezet:

Reviews over Málaga

Zeker voor herhaling vatbaar!

Brigit Gerritsma,
    25-3-2018

Ik heb samen met een vriendin genoten van ons verblijf in Villa Lorena. Aardige gastheren en vrouw, vriendelijk, behulpzaam etc. Ook de locatie is goed. Vlakbij openbaar vervoer in een rustige woonwijk, heerlijke tuin met ligstoelen met kussens en handdoeken. Goede schoonmaak, kleine self service bar. Kortom een heerlijk verblijf in de prachtige en gezellige stad Malaga. We hebben genoten!

Gereisd met vrienden in maart 2018

Prachtig, goede service

Johan,
    9-10-2017

Mooie ligging midden in de bergen en olijven. Prachtig zwembad, lobby en kamers. Heerlijk ontbijt en op verzoek kookt Olivier voor je! De weg er naar toe is onverhard en hobbelig. Als je Olivier belt gidst hij je naar zijn B&B of brengt hij je met zijn Landrover!

Gereisd met partner in oktober 2017

Hele fijne gastheren

Marijke,
    30-4-2017

10 dagen genoten van deze prachtige en gezellige B&B. Jeroen en Frens zijn mannen die weten hoe ze het de mensen naar de zin moeten maken: vriendelijkheid, meedenken, advies geven, geïnteresseerd in de mens. De kamer vonden wij een beetje klein maar alles is aanwezig en schoon. Prima balkon met heerlijke stoelen. Al met al zeker een aanrader voor een korte maar ook een langere periode. Bedankt heren, groet Ronald en Marijke

Gereisd met partner in april 2017

Geweldig stekkie

Marjolein,
    5-9-2016

Zoek niet verder want dít is een heerlijk sfeervol hotel. Wordt gerund door 2 leuke artistieke Nederlanse mannen die er voor zorgen dat het vanaf het eerste moment al gezellig is. Locatie is in een keurige woonwijk op 10 minuten van de boulevard en strand , hotel is omzoomd door mooie tuin met veel bloemen, het gebouw is een voormalige villa met een mooi interieur en bovenal heel schoon en fris. Kamer keurig, modern, airco, leuk balkon, prima bed, en geen herrie. Ontbijt heerlijk met opvallend lekkere koffie. Leuke is ook dat er fietsen staan die wij dagelijks hebben gebruikt om lekker door de omgeving te rijden. Dit hotel is echt fantastisch en een absolute aanrader.

Gereisd met vrienden in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijke accommodatie op mooie rustige plek!

Martine,
    31-5-2016

Een fijne rustige plek in de heerlijke stad Málaga. Een kleinschalig hotel in een prachtig gestylde villa met erg attente, professionele gastheren. Kamers zijn heel mooi, bedden liggen top en het ontbijt was echt fantastisch. Andere pluspunten: gratis fietsen, vlakbij strand en stad, fijne tuin met (lig)stoelen.

Absolute aanrader! Ook voor stelletjes.

Gereisd met vrienden in mei 2016