Reviews over Sneek

Geweldig appartement met een levendig uitzicht!

I. v.d. Pol,
    5-8-2017

Het smaakvol en compleet ingerichte appartement bevindt zich op de eerste etage (via trap), is bijzonder ruim opgezet, beschikt over een prachtig uitgevoerde eigen keuken, heeft een uitstekend bed en biedt een ruim (privé)terras.

Het uitzicht aan de voorkant is geweldig: je kijkt op een grachtje waar bootjes af en aan varen en het ligt aan een rustige straat waar het heerlijk 'langslopende mensen bekijken' is.

Er is een afsluitbare fietsschuur.

De gastvrouw was bijzonder behulpzaam, uitermate vriendelijk en goed bereikbaar.

Geweldig!!Kom hier 6 keer per jaar

Tiny Metz,
    29-7-2017

Prachtig gelegen,dichtbij centrum èn bij station.Hartelijke en vriendelijke eigenaars! Géén minpunten!

Onpersoonlijk

Familie Zuijderduijn,
    30-5-2017

Niemand gezien. Je moet een mobiel nummer bellen om de voordeur en de kamer te openen. Gelukkig wel airco aanwezig in de steriele kamer zonder uitzicht. Om acht uur wordt het ontbijt voor de deur gezet. Dit mag je echt geen Bed & Breakfast noemen.

Luxe gevoel

Nienke,
    14-5-2017

Mooi, rustig, schoon en comfortabel. Aan alles is gedacht bij de inrichting van de studio, en de heerlijke bedden en ontbijt maken het af. Mooi gelegen vlakbij het centrum, maar toch heerlijk rustig. Zouden zeker terug willen komen en een verblijf hier aanbevelen bij vrienden. Dit moet je jezelf gunnen!

Fantastisch . Uitstekende locatie.

Toos,
    2-3-2017

Zeer vriendelijke ontvangst. Wij hadden de tuinkamer, met privé terras.

De kamer was zeer smaakvol door de eigenaresse ingericht .

De bedden waren uitstekend, alles was schoon en hygiënisch .

Een echte aanrader