We hebben een aantal aanbieders voor Sicilië voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Sicilië

Mooi uitzicht!

Manon,
    13-5-2018

Mooie ligging met uitzicht op de tempel van Juno. Fijne kamer, goed ontbijt. Er wordt flink gebouwd maar daar heb je als gast vrijwel geen last van.

Gereisd met vrienden in mei 2018

Warme, Verwelkomde Sfeer

Noëlle Steegs,
    24-5-2017

Ik had een heerlijk verblijf bij Globetrotter B&B. De kamer was schoon, schitterend gedecoreerd en mijn bed comfortabel. Het kunstwerk van een Italiaanse Vespa dat boven het bed hing vond ik mooi. Het personeel deed hun uiterste best om behulpzaam te zijn en hebben mij fijne plekjes aangeraden om te eten en te bezoeken - Martina had me over Gisira verteld en de pizza was echt heerlijk. Ik voelde me welkom en gewaardeerd.

Gereisd alleenreizend in mei 2017

Geweldige B&B, uiterst vriendelijke eigenaresse!

Jans,
    18-9-2016

Wij zijn begin september naar Casale Praia geweest en hebben het erg naar onze zin gehad. We kwamen vrij laat aan, maar dat was geen enkel probleem gelukkig. We werden ontvangen door eigenaresse Britta met een heerlijk koel drankje en konden onze huurauto op de ruime privé-oprit parkeren. We kregen een eigen afstandsbediening van het hek.

De verbouwde boerderij ligt een km landinwaarts vanaf Letojanni, in de heuvels. Het uitzicht naar boven is prachtig, beneden is wat meer bebouwing en activiteit. Daar hebben we verder geen last van gehad. Handig dat er ook een supermarkt vlakbij zit!

Lopend naar Letojanni over de weg is goed te doen, maar om meer van de omgeving en andere mooie plaatsen te bekijken, is een huurauto zeer aan te bevelen!

De (bad)kamers zijn ruim en schoon (worden tijdens het verblijf ook goed schoongehouden), goede bedden, airco, uitstekend! En elke ochtend een heerlijk ontbijt en volop tips van de eigenaresse om de dagen mee te vullen.

Een absolute aanrader voor een mooie vakantie op Sicilië!

Gereisd met partner in september 2016

Fantastisch uitzicht!

Marijke,
    13-8-2016

Vanuit het hotel heb je een fantastisch uitzicht op de tempels, de zee en de zonsondergang. Het ontbijt is super met huisgemaakte taarten en verse producten. De eigenaren zijn enthousiaste gastvrije mensen. Een aanrader dus!

Gereisd met partner in augustus 2016

Geweldig in alle opzichten!

Charlotte & Jorn,
    24-5-2016

Precies wat je wilt! Super locatie, uitzicht, schone en mooie/fijne kamers. Heerlijk ontbijt en de hostess zijn zo vriendelijk en helpen je waar nodig en voorzien je van alle informatie die je wilt weten. Prijs kwaliteit fantastisch, niet duur voor alle positiviteit die je ervoor terug krijgt. Romantische terrasjes voor de kamers met een zitje. Gratis Parkeren achter het hek waar je een afstandbediening van krijgt echt top!

Ook vlak bij Taormina wat een heel leuk dorp is!

Gereisd met partner in mei 2016