bed-and-breakfasts in Shanklin

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

bed and breakfasts Shanklin

Reviews over Shanklin

• 8hoverbosch24-02-2014

Erg gezellig, bezoek voor de "shine"!

Tip: ga 's avonds naar de "Shanklin shine", heerlijk rustig en heel romatisch!

• 6Stranden
    • 9Zorg voor natuur

augustus 2013

• 9Sanne31-08-2013

Heel leuk stadje!

Shanklin is een leuk, gezellig klein stadje. Het centrum is op loopafstand van het strand en je kunt je er een paar dagen vermaken. Om uit eten te gaan kan ik het oude dorp aanbevelen, het zit er vol met restaurantjes en pubs. Door de vele souvenirwinkeltjes kan het een beetje toeristisch ogen, maar het is niet overladen met toeristen. Het zandstrand is niet heel groot, maar wel leuk om naartoe te gaan op een warme dag. Vanuit Shanklin kun je ook goed Isle of Wight ontdekken met de auto, fiets of lopend over the coastal path.

Kortom: leuk plaatsje om een aantal dagen te verblijven, maar niet om bijv. 2 weken te blijven. Dan zou ik eerder de tweede week aan de andere kant van het eiland doorbrengen.

augustus 2013

• 10John Taylor03-05-2013

Wonderful slow pace of life

Very characterful, friendly with lots of beaches and places to eat.

• 5Uitgaanslevenn
    • 10Sfeer in stad
    • 10Stranden

april 2013

• 8MHIP Geleijn09-09-2012

Klein en charmant

Goede uitvalsbasis voor wat je ook maar op Wight van plan bent.

• 6Cultuur

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 9nancy elferink02-03-2012

Betoverend mooi!

Geweldig mooi landschap, historie, sfeer, bezienswaardigheden en stranden. Prachtig eiland en sprookjesachtig dorpje. Geschikt voor gezinsvakanties. Een eiland met ruim 60 bezienswaardigheden van dierentuinen tot pretparken, van kastelen tot prachtige tuinen. Een dinosaurusmuseum, roofvogelshows en het paleis van queen Victoria. Dat alles op een eiland dat ongeveer 2x zo groot is als Texel. Veel activiteiten en mooie stranden.

• 6Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 9Sfeer in stad
    • 9Stranden

januari 2012

• 8Sonja22-07-2010

Pittoresk dorpje.

Shanklin is volgens ons één van de mooiste dorpjes op het eiland Wight. Een diner in The Crab is een aanrader! Over het algemeen is het eiland zeer mooi, je kan hier gemakkelijk een week rondtoeren!

Gereisd met partner in juni 2010

• 8Tomek03-08-2008

;)

ciche, spokojne, urocze miasteczko z malowniczym centrum. Piekne widoki z klifów, obledne angielskie trawniki.

• 7Stranden

Gereisd met familie in augustus 2008

• 9G.A. Kajim21-03-2008

Wij vonden Shanklin de mooiste plaats aan de kust van Wight. Het ligt in een baai en je kunt langs het strand/boulevard naar het volgende dorp lopen en over de kliffen wandelen.

• 8Cultuur
    • 9Stranden

Gereisd met familie in mei 2007

• 8Nell en Johan Gelderblom27-05-2007

Gezellige plaats met een mooi oud centrum. Mooie boulevard en strand. Groot winkelbestand, theater, restaurants etc. Overnachtingsmogelijkheden te over. Een tip voor wat betreft eten: The Crab Inn, keywords: oude inn, gezellige sfeer, uitstekend eten en fijne bediening. Zeker een must!

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd in mei 2007

• 10Eddy29-07-2006

Shanklin is één van de mooiste plaatsen die ik al bezocht heb. Alles is daar gezellig, knus, rustgevend en mooi. Trouwens, heel Eiland Wight staat bij mij op de eerste plaats ! Zeker een aanrader voor iedereen die van gezelligheid en rust houdt.

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur