bed-and-breakfasts in Seward

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

bed and breakfasts Seward

Reviews over Seward

• 9Willem13402-07-2012

Geweldige plaats!

Wat was dit een geweldig mooie plaats aan de kust! Zo ongelooflijk mooi. Het is een heel leuk en gezellig vissersdorp met een leuke haven waar van alles te beleven is. Wij hebben met een paar man een boot gehuurd incl. schipper. Lekker een stuk de zee op gegaan en daar joekels van vissen gevangen die je ook nog eens zelf mee mag nemen! Dat hebben wij uiteraard gedaan!

Wij zijn hier zelf naartoe gereden vanuit Anchorage. Een hotel aan de kust genomen (maar dat is niet moeilijk aangezien dit aan de kust ligt) en dat was prima in orde.

• 9Cultuur
    • 10Omgeving
    • 9Sfeer in stad
    • 8Stranden

Gereisd met vrienden in mei 2010

• 7George19-06-2011

Middelmatig

We kwamen net uit het Glacier bay national park en nog met die indrukken bezig waardoor Seward een beetje tegenviel, leuk voor een dagje misschien.

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in juni 1997

• 7Paul20-08-2010

leuk plaatsje aan het water

hebben hier 2 nachten doorgebracht op campground Bear Creek. Is een leuke campground een stukje rijden vanaf de verharde weg en ligt aan een rivier. Er is gratis WIFI.

• 8Omgeving
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in juli 2009

• 7Cindy K.16-06-2008

Leuk voor 1 dag. Zeker geen weekbestemming. Hoewel het zeer klein is is het Sealife Center is zeker een bezoekje waard.

• 7Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur