bed-and-breakfasts in Serengeti Nationaal Park

bed and breakfasts Serengeti Nationaal Park

Geen resultaten

Probeer je zoekopdracht aan te passen. Hier zijn enkele ideeën:

• Kies een ander gebied
  • Verwijder één of meerdere filters

Reviews over Serengeti Nationaal Park

• 7Iris21-04-2019

Het is echt fantastisch om te zien! Wij waren met een groepreis van touroperator en het was erg gezellig!

• 6Cultuur
    • 8Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 8Nelly Knaap-Gravesteijn07-04-2019

Een prachtige reis om nooit te vergeten!

Tented camp bij de Serengeti, geweldig! Leeuwen horen brullen, hyena's horen janken, hardlopende dieren voor de tent, niet te beschrijven zo mooi. Uitleg van een fantastische reisleider (een lopende encyclopedie). Een en al prachtige natuur!

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in september 2017

• 8Sylvie Mertens15-11-2018

Wie kent de Serengeti niet? Een prachtige open plek midden tussen de wilde dieren! Om hier te overnachten is een feestje. Het geluid van de hyjena’s en leeuwen, het is bizar. Overdag op safari over deze enorme vlaktes op zoek naar de big 5, want die zitten er gegarandeerd!! Dit was geweldig en zou het iedereen aan te raden hier ooit is heen te gaan. Wij willen graag weer naar een volgende bestemming ... ☺️

• 7Cultuur
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in september 2018

• 10Esther21-09-2018

De reis van je leven

Het regenseizoen is ons ontzettend meegevallen. Juist ideaal dat het niet zo warm is. De hoeveelheid regen valt heel erg mee, vooral ‘s nachts en ‘s avonds wat regen gehad. Het landschap is in deze periode prachtig groen en doordat het laagseizoen is betaal je niet de hoofdprijs. Er wordt gezegd dat je in deze periode de great migration niet kan zien, maar wij zijn ze wel tegengekomen. Honderdduizenden gnoes en zebra’s; fantastisch! Wij hebben een prachtige vakantie gehad en zouden graag nog een keer teruggaan!

• 10Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in april 2018

• 8Renate28-04-2018

Safari om nooit te vergeten

Serengeti is fantastisch! Zet je tentje op midden in jet park, slaap tussen de wilde dieren, hoor de leeuwen ‘s nachts grommen, word wakker met een adembenemende zonsopgang, Geniet! Een tour door serengeti is wildspotten XL. The big five hadden wij in onze zak met gids die in de puntjes wist te vertellen.

• 1Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 10Ben15-04-2018

geweldig en een unieke ervaring

het was super. Heel vriendelijke mensen en lekker eten .10 dagen safari in Tanzania en 7 dagen strand vakantie in Zanzibar en dat was minder dan het eten op safari. Hebben Serengeti,Norongoro en Tarangini bezocht hebben de big5 gezien . Alles was geweldig geregeld door touroperator. Het is een aanrader voor iedereen. Hebben al veel avontuurlijke reizen gedaan en dit is toch 1 van de beste.

• 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in januari 2017

• 8Esther12-04-2018

Het was fantastisch! Een reis om nooit te vergeten. Olifanten naast de jeep, tussen de zebra’s rijden en ga zo maar door! De dieren in hun habitat. Een gids die je echt alles zal vertellen over de Serengeti en de dieren die er leven. De camping wc’s zijn wel vies en het water van de douches is vaak koud. Daar moet je tegen kunnen. Zeker omdat het in de avond enorm afkoelt. Maar dat is dan ook echt het enige ‘minpuntje’.

• 6Cultuur

Alleen gereisd in maart 2017

• 9Eric10-03-2018

Ervaring om nooit te vergeten

Als laatste onderdeel van onze safari reis verbleven we drie nachten in Green Camp Naabi. Dit tentenkamp is gelegen in het nationaal park Serengeti en ook weer volkomen energie neutraal. Het douchewater werd warm gestookt met sprokkelhout en verlichting door zonne-energie. Een onvergetelijke ervaring om op deze manier te kunnen genieten van een prachtige natuur. Knap hoe de koks ons toch een lekker ontbijt en heerlijk diner kunnen voorschotelen. Vanuit het tentenkamp (waar de hyena's en giraffes voor de tent komen gewandeld) ben je meteen onderdeel van het park en kunnen de ontelbare zebra's en gnoes bekijken. Ook de leeuwen, cheeta's, luipaarden, olifanten, jakhalzen, nijlpaarden etc.... ontbraken niet. Onder de deskundige leiding van onze gids Emanuel (touroperator) hebben we drie dagen lang kunnen genieten van deze prachtige natuur.

• 6Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in februari 2018

• 10Ric05-02-2018

Een droomreis

Je komt terecht in een andere wereld ( demensie) wilde dieren naast je auto. Leeuwen, Cytha's, Luipaarden, Hyena's. En een onbeschrijvelijke natuur.

• 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in januari 2018

• 10Yves03-10-2016

Must see ! Endless plaines

De endless plains doen hun naam eer aan. Een prachtig gebied met heel veel verschillende landschappen. The Big Five kun je hier met gemak zien!

Gereisd met partner in september 2016

10 van de 61 reviews gezien