We hebben een aantal aanbieders voor Senggigi voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Senggigi voor je op een rij gezet:

Reviews over Senggigi

Lizet,
    24-8-2017

Een super fijne accommodatie op een prachtige plek. Heerlijk ontbijt. Zitzakken op het strand bij zonsondergang, heerlijk! Leuke activiteiten, wandelen, waterval, fietsen enz. Ze helpen graag met regelen voor de excursies. Mega groot bed

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Wat een heerlijk B&B met lieve eigenaren.

Caroline & Rob,
    30-6-2016

Alles was perfect. Vanaf het ontbijt tot en met het diner. Heerlijke kamer met comfortabel bed. De badkamer is voorzien van alle benodigdheden. De eigenaren, Dian en Lisa zijn zo vriendelijk. Samen met hun hulp, Sarah en de 2 lieve waakhonden was ons verblijf hier fantastisch. Wij hebben hier 2 x 2 nachten verbleven. Het diner wat door Lisa en Sarah wordt voorbereid en door Lisa wordt bereid en opgediend is een aanrader.

Gereisd met partner in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wat een schitterend verblijf!!

Sjors van erp,
    17-3-2015

Het was Genieten met een grote G! Wat een supervriendelijke mensen, niks is te gek en ze staan de hele dag voor je klaar..kamers zijn ruim en superschoon!en een hele mooie nette badkamer.. Maar het allermooiste is eigenlijk het prachtige uitzicht vanaf de veranda en het heerlijke zwembad..en dan met een biertje in je hand is dat op en top genieten!!wat een mooie natuur! Je kunt er trouwens ook vanuit de hangmat van genieten!super! En ook nog eens een dikke 10 voor de kookkunsten van Lisa!ze maakt de heerlijkste gerechten,waar menig sterrenkok nog een puntje aan kan zuigen..je kunt zelf in overleg bepalen wat je wilt eten.ook is er de mogelijkheid om lekker te bbqen..er is ook bvn tv en fox eredivisie en international..WiFi werkte ook super..bij het boeken van een eventuele excursie,komt er iemand aan huis,als je wilt..ook superhandig en je word opgehaald aan huis.. Kortom m'n kameraad en ik hebben geweldig genoten van de gastvrijheid,het eten,en de omgeving.. Dian en Lisa bedankt!

Gereisd met vrienden in maart 2015

Heeeerlijk

Rob,
    4-11-2014

Net buiten Senggigi gelegen kleinschalige B&B. Er zijn maar 4 kamers waardoor rustig. Het relatief grote zwembad wordt omgeven door de kamers en de lounge aan de ene kant en de bar/receptie en het restaurant aan de andere kant. Het is een evenwichtige mix van modern en traditioneel, en dat alles zeer smaakvol ingericht. De Italiaanse eigenaar (Giuseppe) en zijn personeel doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. En dat lukt ze erg goed. Alle kamers hebben een mega groot zeer goed bed. Uiteraard airco en safe op de kamer. Verder heeft elke kamer een eigen balkon of veranda met eigen ligbedden en zitzakken. Heel relaxt allemaal. Vanuit de accomodatie loop je zo het strand op en de zee in. Alles wordt erg schoon gehouden. Ook het strand. Vanaf een uur of 4 worden de fatboys op het strand neergezet. Heerlijk toeven daar. Uiteraard is het restaurant uitstekend. Tussen 6 en 9 pm rijdt er een shuttlebussen naar het dorp. Koffie, thee en (koud)water zijn gratis. Een topper.

Gereisd met partner in oktober 2014

Mooie rustige omgeving, goed om tot rust te komen

familie Blom,
    30-8-2014

B&B Villa Manise ligt mooi midden in de kampung en kijkt direcht uit op de mooie natuur van Lombok. Dian en Lisa zijn altijd bereid om mee te denken in wat te doen. Eten was uitstekend, ook hier werd meegedacht wat wij wilden eten. B&B heeft een mooi zwembad waar je heerlijk in kunt verkoelen. Een aanrader als je niet direct in de stad Senggigi wilt slapen, maar op een rustig plekje dichtbij Senggigi.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014