Schin op Geul (Valkenburg)

We hebben een aantal aanbieders voor Schin op Geul (Valkenburg) voor je op een rij gezet:

Kras

Reviews over Schin op Geul (Valkenburg)

Echt geweldig, voor herhaling vatbaar!

Pauline ten Napel,
    31-12-2018

Warm ontvangst, leuke sfeer net of je thuiskomt. Fijne kamer met uitzicht op de Geul. Het was voor de eerste keer maar ga snel nog een keer ook een boel te zien in de omgeving en je bent snel in Maastricht of Valkenburg.

Gereisd met vrienden in december 2018

Even er helemaal uit!

Marleen Roovers,
    31-12-2018

We zijn hier met oud en nieuw en voor de 4e keer. Zoals altiid erg ontspannen. Gastvrijheid staat hoog in t vaandel. Prachtige kamers. Heerlijke bedden! Ik ga nog wel in 2019 voor de 5e keer langs!

Gereisd met vrienden in december 2018

Prima verblijf, zeker voor herhaling vatbaar.

Theo en Ans Veens,
    31-12-2018

Heel hartelijk ontvangen door gastheer Fons met een kopje koffie, goede uitleg over de omgeving, trein station kort bij voor reizen naar Valkenburg en Maastricht. Bushalte voor de deur. Prachtige omgeving om te wandelen. Appartement goed schoon en netjes verzorgd ingericht.

Gereisd met partner in december 2018

Perfecte accomodatie en echte gastvrijheid, TOP!

Fam. den Hollander,
    29-12-2018

Dé ideale locatie om van de bourgondische regio Zuid-Limburg te genieten!

Gereisd met partner in december 2018

Precies wat de gast van tegenwoordig verwacht....

Karin De Quastenit,
    29-12-2018

Wij zijn erg op onze privacy gesteld. In kleine B&B's of hotels wil men nog wel eens over deze grenzen heengaan. Hier niet, we hebben de eigenaar de hele week niet vernomen, ik denk als je het wel wilt hij er direct is.

Wij zaten in het 3-persoons appartement.

Prachtig gelegen met uitzicht over het geuldal. Alles aanwezig om er een vakantie door te brengen. Eigen opgang ook erg prettig...

Wij gaan zeker terugkomen.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018