Sorteren

Reviews over Schin op Geul (Valkenburg)

Zo gezellig!

Femke
    30-10-2018

Ik schrijf niet vaak recensies over mijn weekendjes weg maar nu moet ik toch echt even laten weten wat ik van De Sjinn in het prachtige wandel walhalla Schin op Geul vond. Wij hebben zo genoten! En met name van het gezellig bezoek aan de twee meest gastvrije en liefste mensen.

Wat een prachtige plek, de lokatie en de b&b, terecht zijn de eigenaren trots op hun b&b!

Alles met smaak, gevoel voor details en gastvrij opgezet en ingericht.

We komen zeker terug.

Super bedankt! Liefs Femke

Mooie locatie met vriendelijke eigenaren!

Ruud
    24-10-2018

Onze roadtrip naar Zuid Spanje begon dit jaar in “Panorama Sousberg. Wij werden gastvrij ontvangen door de eigenaar Herman en zijn vrouw Nicole. Onze kamer en badkamer waren schoon, klein, maar fijn. Met een eigen zitje buiten en een prachtig uitzicht op de Sousberg. Het ontbijt, persoonlijk verzorgd door Herman, was uitgebreid en lekker; kortom een plekje om naar terug te gaan en zeker dus een aanrader.

Prachtige omgeving!

Peter en Sharon
    23-10-2018

Leuke B&B in een prachtige omgeving waar je heerlijk kan wandelen en fietsen! En lopend Valkenburg kan bezoeken!

fantastied

marga mostard
    23-10-2018

aardige gastheer en vrouw. tijd voor een praatje. heerlijk ontbijt. fijne kamer. mooi uitzicht in de tuin naar de heuvels.

Een geweldig verblijf!!

A. Barto
    15-10-2018

We hebben een heerlijk verblijf gehad. Fijn een kamer met eigen ingang en terras. Het ontbijt was ook erg lekker, met een prachtig uitzicht op de Sousberg. Herman en Nicole zijn erg vriendelijk en gastvrij!