Santiago de Cuba

bed-and-breakfasts in Santiago de Cuba

Reviews over Santiago de Cuba

• 4Dhr Rouge03-03-2020

Nooit meer TUI Cuba prive reis met huurauto

Een 21 dgn prive reis door Cuba van TUI geboekt. Bij aankomst bleek nog een ander stel exact dezelfde reis van TUI te doen. Niks een 21 daagse prive reis met huurauto dwars doir Cuba. Het andere stel logeerde op exact dezelfde logeeradressen bij casa particulare en hostels als wij. Het was een hoog bejaard stel van 75 en 77 jaar die slecht ter been waren en in Cuba er achter kwamen dat ze niet konden navigeren. Ze konden niet eens met een smartphone overweg. We ontmoeten ze onderweg toen we al 4 dagen onderweg waren.

Het hoogbejaarde stel hebben alle dagen achter ons aangereden waarbij ze steeds aangaven bezig te zijn de reis te onderbreken en naar huis te willen. Tot die tijd vroegen ze of ze achter ons aan mochten rijden. Dat stoppen kwam er nooit van, ze konden TUI nooit bereiken!

Onze Cuba prive reis was door het door TUI toevoegen van dit hoog bejaarde stel aan onze reis niet prive meer. Het werd uiteindelijk erg lastig(((

• 6Uitgaanslevenn
    • 4Zorg voor natuur

Gereisd met partner in januari 2020

• 8Anna25-04-2019

Fantastisch, aanrader

Geweldige plaats, vriendelijke mensen, veel muziek, heerlijk weer, veel te zien. Zeer afwisselend land

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Stranden
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in december 2018

• 8cor van Kooten14-11-2018

Prettig verblijf.

prettig verblijf in een Casa Particulair .

Aardige eigenaren.

Het enige wat ons stoorde was het vele geluid en de enorme stank van de auto's en motoren in de stad.

• 8Cultuur
    • 7Omgeving

Gereisd met vrienden in april 2018

• 10Denise30-10-2018

Een aanrader

Nu doen voordat het outhentieke verdwijnt. Een prachtig land met mooie steden, een groen binnenland en prachtige kusten. Vriendelijke mensen die dankbaar zijn dat je interesse in hun land hebt.

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Sfeer in stad
    • 10Stranden
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Eva Rubia Wisse21-06-2018

Wanneer mag ik weer?!

Wat een geweldige ervaring. Stuk voor stuk heerlijke mensen, geweldige muziek en een temperatuur waar je helemaal blij van wordt! Deze plek wil je niet missen, het is alsof je even terug gaat in de tijd! Vergeet vooral de vers bereide cocktails niet te proeven!

• 8Stranden

Gereisd met vrienden in november 2017

• 8Lynda Deneve15-04-2018

een reis terug in de tijd

ik dacht dat ik er met us.dollar kon betalen maar dat is niet zo men aanvaard er alleen de coec je kan wel vlot euros omwisselen maar doe dit niet op straat ga naar een bank veilig en zeker .Vertrouw ook niet als men beweerd dat je van havanna overal naar toe kan dit kan als je er 4uur heen en4uur terug voor overhebt in een prachtige maar weinig confortabele old timer maar verder een prachtig land

• 9Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 6Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 7Stranden

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Richard van der beek14-04-2018

Fantastisch gaan zeker terug

Het was super, de mensen waren heel lief en gewoon fantastisch Alles was tot inde puntjes perfect geregeld

• 9Stranden
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in maart 2018

• 8Marianne03-03-2018

Een land om niet te vergeten.

Een pracht rondreis,heel indrukwekkend! Mooi landschap ,aardige mensen, te gekke muziek en natuurlijk veel over de geschiedenis vooral van Castro. De auto's zijn mooi en de sigaren en de rum hun trots!

• 6Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 8Jolanda24-02-2018

Om nooit te vergeten!

Mooi land en de bevolking is zeer behulpzaam!

• 6Uitgaanslevenn
    • 9Stranden

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 9sas15-05-2017

meer authentiek dan Havanna

Heel veel live muziek overal gezien en gehoord, niet alleen maar de nummers van Buena Vista Social Club die overal gespeeld wordt. Hier ook echt originele Cubaanse muziek die je niet overal hoort. Veel mooie pleinen zoals wel in Cuba op meer plaatsen is te zien, maar hier vonden wij het zelfs nog mooier. Heel goed onderhouden in tegenstelling tot dieper down town waar veel vervallen is, net zoals in de overige steden. Veel leuke bars met live muziek, uitgaansleven tot laat! Eindeloos door de straten struinen, er is zoveel te zien en te beleven. Prachtige gebouwen, die, zolang ze aan een mooi plein liggen goed zijn onderhouden.

• 10Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in december 2015