bed-and-breakfasts in Santa Marta

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

bed and breakfasts Santa Marta

Reviews over Santa Marta

• 7rita17-10-2014

chaotische stad

Santa Marta is een drukke chaotische stad aan de kust. Wij verblijven hiet tijden onze rondreis door Colombia 3 dagen. Wij verbleven in Hotel Case de Leda. In de buurt genoeg betaalbare restaurants. Ook 's avonds is het een veilige buurt.

• 8Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 9Omgeving
    • 8Sfeer in stad
    • 7Stranden
    • 7Zorg voor natuur

augustus 2014

• 4Kees van Kruining02-12-2011

Oninteressante stad, ga liever naar Cartagena.

Oninteressante stad met nauwelijks bezienswaardigheden. Straathandel geeft wat kleur en vertier. De stranden zijn niet onaardig, maar wel wat rommelig en de hotels aan de stranden zijn - naar verhouding - (veel) te duur. De buitenwijken zijn zeer armoedig. Op ca. 25 kilometer van de stad bevindt zich het schitterende natuurpark Tayrona, met mooie stranden.

• 2Cultuur
    • 8Omgeving
    • 4Sfeer in stad
    • 5Stranden

Gereisd met partner in november 2011

• 9sara hoogsteyns15-11-2011

colombia... mooier dan verwacht

het straadbeeld is heel anders dan bij ons... niet al de wegen zijn verhard. santa marta zelf is heel mooi onderhouden. er is een oud gedeelte met een catedraal enz... er is een nieuw gedeelte met discos en restauranten (rodadero). zelf vind ik het nieuwe stuk te druk en hou ik meer van de rust van het oude gedeelte. het natuurpark tayrona en de omliggende natuur zijn prachtig. tropical, mango s coco s bananen.....

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 7Omgeving
    • 9Sfeer in stad
    • 10Stranden

Gereisd met partner in januari 2011

• 7Lorenzo Van de Pol25-06-2008

Santa Marta

Het strand dat gelegen aan de stad is, stelt niets voor, je moet een bus nemen om een mooi strand te zien, deze zijn niet duur +/- 50 eurocent, Enkele aanraders zijn Taganga, El Rodadeiro, BayaConcha of Playa Blanca, voor die laatste moet je wel een boot nemen. Het centrum vd stad biedt alles, je kan er banken vinden, gezellige pleinen, parken,... Het gene wat je ook zeker moet doen is Parque Tayrona bezoeken, een reservaat waar al de natuur nog inheems is. Als je naar Santa Marta gaat kan je best je Spaans bijschaven want de meeste mensen spreken enkel spaans. Ik vind deze stad persoonlijk een heel cultuurrijke stad met ook veel strand/bad mogelijkheden!

• 6Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur