bed-and-breakfasts in Sandakan

bed and breakfasts Sandakan

Geen resultaten

Probeer je zoekopdracht aan te passen. Hier zijn enkele ideeën:

• Kies een ander gebied
  • Verwijder één of meerdere filters

Reviews over Sandakan

• 6eric4405115-10-2015

Sepilok is prachtig

Bezoek orang oetang opvang is zeer de moeite waard. Verder nog excursie gemaakt naar de rivier om wildlife te zien. Ontzettend geschrokken van alle palmolie plantages overal. Er is nog een smal stukje oerwoud over voor de apen en op een manier dat het makkelijk spotten is voor de toerist. Was er erg triest over hoe ze de prachtige natuur vernietigen en veel dieren die bedreigd worden door palmolie industrie.

• 6Uitgaanslevenn
    • 2Zorg voor natuur

oktober 2015

• 6kim_mc127-08-2015

Oud, heel oud

Voor Sandakan zijn wij in Kuala Lumpur en Kota Kinabalu geweest wat ervoor zorgde dat we een beetje verwend waren misschien. Dit zijn namelijk erg gezellige en (vrij) nette en schone steden. Sandakan is oud, heel oud. En, waar Azie toch wel om bekend staat, het stonk en bij het water was het een troep. Wij zijn echt niet heel kieskeurig, maar dit was echt geen stad voor ons.

• 4Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2015

• 6AngieV24-01-2014

Niet echt aantrekkelijk, maar wel de moeite.

Sandakan is niet echt een aantrekkelijke stad. Als je s'avond uit eten wil, dan kun je het beste naar het Waterfront gaan want daar vindt je een aantal gezellige restaurants. Vooral het restaurant op de kop van het Waterfront (naam even kwijt) met groot terras aan het water vonden wij erg gezellig en ze hadden goed eten. Het centrum voelt s' avonds niet echt prettig om rond te lopen. De Sandakan Market, de Puu Jih Shih Buddhist Temple en ook Kampung Buli Sim Sim (Water village) zijn echter wel bijzonder om te bezoeken. Sandakan is een goed vertrekpunt voor Sepilok Orang Utan Rehabilitation Centre en wij zijn van hieruit ook een aantal dagen naar de Kinabatatangan rivier gegaan.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Omgeving

Gereisd met partner in juni 2011

• 5patrickvanlooy12-01-2012

Charmeloze stad

Ideale uitvalsbasis voor bezoeken aan Labuk Bay (Neusapen), Sepilok (Orang Otang reservaat), Gomantong grotten, Kinabatangan safari,..

• 2Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 3Sfeer in stad

augustus 2011

• 1Icke09-02-2007

Diese Stadt kann wahrlich als A... der Welt bezeichnet werden. Interessant nur das Orang-Utan Zentrum in der Nähe.

• 1Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur

Gereisd met partner in mei 2006

• 6de Rijke26-02-2006

Sandakan is zelf niet bijzonder; het zijn de orang oetans, turtle island voor de kust en vertrekpunt voor Sukau (regenwoud - dieren) waarvoor je naar Sandakan gaat.

• 10Omgeving

Gereisd in februari 2006

• 4Marcel grote Punt15-08-2005

Waardeloze stad. Hoe de lonely planet er bij komt, dat deze stad interessant is is mij een raadsel. De stad is vies en het is lastig een goed restaurant te vinden. We waren blij, naar drie dagen weg te kunnen.

• 1Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur