Saalbach / Hinterglemm / Leogang

We hebben een aantal aanbieders voor Saalbach / Hinterglemm / Leogang voor je op een rij gezet:

Reviews over Saalbach / Hinterglemm / Leogang

Prima pension op uitstekende locatie naast skilift

Gijs,
    2-4-2018

Landhaus Riedlsperger ligt op een uitstekende locatie aan het begin van HInterglemm vlakbij de Bergfried sleeplift. Met deze lift kom je direct in het gebied richting de Schattberg of de Zwolferkogl. De Reiterkoglbahn ligt echter ook op loopafstand. Een voordeel is ook dat het pension langs de hoofdstraat ligt. Terugkomend uit het dorp, hoef je niet eerst een berg te beklimmen. Kortom, ideale locatie.

Het pension is kort geleden helemaal gerenoveerd. De kamers en badkamers zijn eenvoudig maar wel volledig nieuw. Lekkere bedden, goede verwarming. Er is een sauna en skiruimte met verwarmde ophangbeugels voor de schoenen. De uiterst vriendelijke eigenaresse Andrea is erg servicegericht. Het ontbijt is keurig. Het is wel een ontbijtpension, dus halfpension is hier niet mogelijk.

Zijn er dan ook nog negatieve punten? Eigenlijk kan ik er geen bedenken. Eentje dan: onze kamer bevond zich in de kelder en had geen uitzicht.

Gereisd met vrienden in maart 2018

Al 17 jaar fantastisch

Sandra,
    28-1-2018

Wij komen hier al 17 jaren en zijn nog altijd zeer tevreden.

De familie Riedlsperger- Hacksteiner is zeer gastvrij, vriendelijk en behulpzaam. Men doet echt alle moeite het de gasten het zo goed mogelijk naar de zin te maken.

Het pension ligt rustig aan de rand van het dorp op zo'n 50 meter van de piste en tevens op zo'n 50 meter van de bushalte waar de skibussen stoppen. In 5 minuten lopen ben je ook in het centrum van Hinterglemm met daar verschillende apresski-mogelijkheden, restaurants en winkeltjes. Er is tevens een kleine supermarkt in het dorp.

Het pension is pas geheel gerenoveerd en heeft smaakvol ingerichte kamers met goede bedden, een tv, WiFi, een badkamer met douche, wastafel en toilet. Alles is netjes onderhouden en schoon. Er mag niet gerookt worden op de kamers. De meeste kamers zijn voorzien van een ruim balkon.

Er is een sauna en infraroodkabine waar behalve de zaterdag op alle dagen gebruik van kan worden gemaakt. Dit is in de prijs inbegrepen.

Voor de ski's en skischoenen is een aparte ruimte voorzien.

In de ochtend wordt een uitgebreid ontbijtbuffet geserveerd in de recent uitgebouwde en gerenoveerde ontbijtzaal.

Voor ons is en blijft Landhaus Riedlsperger een fantastische plek. We hopen er nog vele vakanties te kunnen doorbrengen!

Gereisd met partner in januari 2018

Goedkoop op een Top locatie

Remco,
    3-2-2012

Hotel ligt nog geen 200 m van de gondel af en ook zn 200 van een leuke apres ski tent de goatstall.

Wij hadden het appartementje bovenin. Erg netjes en ruim opgezet.

Gereisd met partner in januari 2012

Fruhstuckpension (zoals B&B in het Duits heet) was super!

Steven en Renée,
    30-1-2006

Fruhstuckpension (zoals B&B in het Duits heet) Sonnenschein was absoluut super! Het wordt gerund door een wat ouder stel dat ontzettend gastvrij is. Kamers zijn simpel ingericht volgens de Oostenrijkse gemutlichkeit en zijn gewoon compleet maar niet superdeluxe. Maar voor 35 euro pppn zit je wel direct aan de piste! Via een paadje kom je op de piste en ski je in 1 minuut naar de Reiterkogellift.

Het ligt ook vlakbij het centrum van Hinterglemm; nadeel is hoogstens dat je weer een stukje steil omhoog moet klimmen. Uitzicht was ook prachtig!

Toen we aangaven dat we op de dag van vertrek rond 5 uur wilden gaan rijden, werd er nog een ontbijt aangeboden. Midden in de nacht stond er verse koffie, brood, fruit, yoghurt en zoet & hartig beleg.

Gereisd anders in januari 2006