bed-and-breakfasts in Ruurlo

Reviews over Ruurlo

• 9Sibilla03-10-2019

We komen zeker op herhaling

Gezellige plaats met leuke horeca en winkels en niet te vergeten het kasteel. Veel mogelijkheden om te wandelen en fietsen.

Gereisd met partner in september 2019

• 8Leo van Dijk25-08-2019

heerlijk

Leuk dorp in een prachtige omgeving. Veel eetgelegenheden die overigens niet allemaal altijd open zijn. Voldoende supermarkten. Ideaal om te fietsen. Met een beetje mazzel kom je in een feestweek terecht (augustus, september).

• 5Uitgaanslevenn
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 8Geert Forsten05-08-2019

Mooi dorp

Mooi toeristisch dorp met prima restaurants

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Omgeving
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Rietje28-04-2019

Geweldig

We waren met 5 vriendinnen in Ruurlo en komen hier zeker nog terug. We hadden een driedaagse fietsvakantie. Geweldig vooral de kastelenroute was fantastisch.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 9Rien Ros04-04-2019

Fantastisch!

Ruurlo is een leuke plaats. Je kunt er leuk wandelen en fietsen. Een bezoek aan het kasteel is zeker aan te bevelen. wij waren hier in november 2018, maar ook in mei 2018. We hebben in mei op een terras gezeten, waar men kan genieten van drankjes en eten. We logeerden beide keren in het plaatselijke hotel Avenarius.

Gereisd met partner in november 2018

• 8Elly de Beer04-12-2018

Graag volgend jaar weer

Het Sikkeler ligt heerlijk rustig in de bossen tussen Ruurlo en Zelhem in. Prachtige fietsto hten. Wij waren er in het prachtige voorjaar van 2018, met de mooiste rhododendrons die ik ooit gezien heb.
    We hebben heerlijk gegeten in de Oranjerie van kasteel Ruurlo, Bij de Tuinkamer in Ruurlo en verrassend modern bij Pizzeria Attroverso in Zelhem. Alles zat mee. Het weer, het park, de omgeving. Volgend jaar weer graag. Wat een voordeel van de bungalow (een noetriswoning) was, dat op de begane grobd een slaapkamer en badkamer waren, want ik had juist een knieoperatie achter de rug. Prina revalidatieplek!

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in mei 2018

• 9HJA.Rasenberg04-12-2018

Ruurlo de moeite waard

Ik ga altijd naar de Heikamp . Je zit heerlijk in het bos . Zij hebben daar heerlijke pannenkoeken en je kunt er een hapje eten . Voor de kinderen is er een klimprogramma. En voor de kleintje kimtoestellen . Naast de Hijkamp is een doolhof . Zeker de moeite waard. Zelf heb ik gelogeerd in de Sikkeler een prachtig rustig bungalow park . Mooie schone bungalows. Voor cultuur het museum in het kasteel van Ruurlo. Met een schitterende collectie

• 8Uitgaanslevenn

Alleen gereisd in juni 2018

• 10Jos Cornelisse30-11-2018

Wij verbleven op Buitengoed 't Sikkeler. Vandaar uit hebben we elke dag gefietst. koffie , Lunch en diner in Ruurlo. Leuke plaats en leuke omgeving. Voor herhaling vatbaar. Aardige mensen. Alle winkels , restaurants , fietsverhuur aanwezig. Historisch de moeite waard

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 9De Luca30-11-2018

Bosrijke en vriendelijke omgeving. Aanrader!

Vanaf 't Sikkeler bungalowpark ben je in 5 minuten in het vriendelijke Ruurlo. De keurslager is een aanrader. Supermarkten en dierenspeciaalzaak in de buurt. Lekker eten bij Hampshire hotel. In 10 minuten ben je in Doetinchem in 20 minuten in 's-Heerenberg! Fantastische bossen, schone lucht en heel veel wandel mogelijkheden en musea.

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in november 2018

• 9Wim Houweling22-05-2018

Heel erg leuk!

Het museum is nog niet zo lang open en ziet er prima uit en daarmee bedoel ik ook de prachtige kasteeltuin met enorme bloeiende rhododendrons, de orangerie waar je wat kunt gebruiken en het eigentijds opgeknapte kasteel zelf met als hoofdmoot: Carel Willink, maar ook kleding van Fong Leng van zijn toenmalige vrouw Mathilde. Leuk was dat er ook een voormalige ambtenaar was die in het kasteel gewerkt heeft toen het nog gemeentehuis was en kon vertellen hoe het toen was. Tevens was er net een bruiloft, op de dag dat ik er was trouwde ook prins Harry en Meghan!

• 9Cultuur

Alleen gereisd in mei 2018