We hebben een aantal aanbieders voor Ruinerwold voor je op een rij gezet:

Reviews over Ruinerwold

Fantastich

Saskia Fasting,
    24-12-2018

Luxe B&B van alle gemakken voorzien.Genoten van de hartelijkheid van de gastvouw. Hartstikke verwend met heerlijke cappuccino en eigen gemaakte scoones. Je kunt er gebruik maken van een grote jacuzzi die volledige privacy bied. Kortom echt genieten.

Gereisd met partner in december 2018

Alles was top, is er meer mogelijk dan 5 sterren?

R broekhuizen,
    19-12-2018

We hebben genoten van de mooie omgeving en een schitterend uitzicht over de landerijen. Bij het ontbijt zijn we verwend volgens 5 sterren service en s'avonds hebben we genoten van de jaczzi. De kleinde dorpjes, kerstmarkt en ons bezoekje aan giethoorn deed echt oudhollands aan. De sfeervol ingerichte woonkamer en complete ruime badkamer waren top( heerlijke douche). Het uit uitgezwaaid worden was net zo heerlijk als de appeltaard bij de ontvangst. Kortom alles was top!

Beslist een aanrader!

Diana,
    10-12-2018

Als je wilt relaxen is dit de juiste plek. Een luxe plek (voorhuis boerderij) en van alle gemakken voorzien. Luxe badkamer met ligbad, de handdoeken, badjassen alles is aanwezig. Elke morgen een uitgebreid ontbijt met liefde gemaakt door de gastvrouw. In de omgeving genoeg te beleven van heerlijk wandelen/fietsen in de natuur of winkelen in de stad.

Gereisd met oudere kinderen in november 2018

Fantastische b&b, aanrader!

Lidy Broekhuizen,
    9-12-2018

Geweldige bed & breakfast, prachtige, rustige locatie, enorm uitgebreid en heerlijk ontbijt en een súper gastvrouw!! Een echte aanrader!

Geweldig

Sem,
    9-12-2018

Wat was het een leuk weekend met zijn 8en super genoten. Het was wat minder weer maar toch een super warme sfeer in de 2 huisjes. De laatste avond was onze sinter kerst avond waar we lekker cadeautjes uit hebben kunnen pakken met de hele familie. Uiteindelijk lekker genoten in de jacuzzi op een regenachtige avond. Kortom wat een top weekend met een super gastvrouw, gastheer in een geweldige accommodatie.

Dankjewel voor het top weekend!!!!!