We hebben een aantal aanbieders voor Rome voor je op een rij gezet:

1.686

bed and breakfasts Rome

We hebben een aantal aanbieders voor Rome voor je op een rij gezet:

Reviews over Rome

In één woord: "Fantastisch!"

Jaco Verheul,
    13-3-2018

Kleinschalige B&B in een appartementencomplex. Drie persoonskamer met ontbijt. Vooraf benaderd door de eigenaresse over verwachte aankomsttijd om onnodig wachten voor beide partijen te voorkomen. We hadden een kleine maar zeer nette en schone kamer met een kleine badkamer voorzien van douche en toilet. We konden van te voren opgeven wat voor soort broodjes we bij het ontbijt wenste. Eten gebeurde in een kleine "keuken" waar ook de gebruikers van de twee andere appartementen gebruik van konden maken. Keuken was voorzien van een espressoapparaat, waterkoker, goed gevulde koelkast en gasstel. Voor ieder appartement was een aparte tafel met daarop diverse etenswaren. Tijdens onze afwezigheid werden tussendoor de bedden weer opgemaakt en de douche schoongemaakt. Eigenaresse was een goed Engelssprekende Italiaanse die ook veel tips geeft over de omgeving. Echt super.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2018

Mooie lokatie in centrum voor city trip

e.hofsink,
    16-9-2016

Eerst even zoeken waar het was, geen hotel met groot uithangbord maar een naamplaatje bij de deur. De appartementen zijn op de vierde verdieping. Het welkom was allervriendelijkst in goed engels. Goede uitleg hoe een en ander ging en informatie over de stad. Ontbijt kon je kiezen uit drie eettentjes in de omgeving. Ontbijt is echt Italiaans, een croussant met koffie en vruchtensap. De kamer is leuk ingericht, koelkastje aanwezig. Helaas was de airco niet goed, maakte veel lawaai maar zou volgens de eigenaar gerepareerd worden. Al met al voor en weekend citytrip een goede basis.

Gereisd met partner in september 2016

Prachtige B& B in Rome

Marietje de Vos,
    9-9-2014

Fijne locatie om Rome te ontdekken, dicht bij Vaticaan. Ruime , schone kamer en badkamer. Ontbijt prima en leuke ontbijtkamer! Aardige mensen.

Gereisd met partner in augustus 2014

Ideaal voor citytrip en erg vriendelijk!

Arianne,
    1-9-2014

We verbleven er één nachtje voor een bezoek aan Rome. We waren er al vroeg en konden onze bagage al afgeven, ook al was onze kamer nog niet gereed. Ook op dag twee mochten we de bagage in bewaring geven na het uitchecken. Keurige kamer, waarin alles klopte en zeldzaam vriendelijk personeel.

Zoals de naam al doet vermoeden ligt het Colosseum op loopafstand. Ook een metro station direct in de buurt. Goede uitvalsbasis dus.

Ontbijt is in nabijgelegen restaurantje en bestond uit een keuzemenu. Smaakte prima.

Als ik iets negatiefs zou moeten bedenken....de ingang is even zoeken (slechts herkenbaar aan een plakaatje naast de deurbel en de (gratis!) wifi is niet zo stabiel. Bijzaken dus :-)

Gereisd met partner in augustus 2014

Fantastisch gelegen, zeer dicht bij het centrum.

Nico,
    5-6-2014

De Domus Diana is op een geweldig goede locatie gelegen voor een trip naar Rome.

Zeer centraal tussen het centrum als station Termini.

De kamers zijn mooi en modern, keurig schoon (iedere dag opnieuw)

Diana en Francisco zijn zeer behulpzaam en vertellen veel over Rome.

Op veel sites staat B&B dit klopt niet, ontbijt zelf regelen al is er 's morgens wel koffie/thee en een verpakte croissant.

In de buurt is een fruitwinkel, bakker en een Spar winkel.

Voor een prijs van €90 vind ik het de moeite waard om in een stad als Rome zo dicht in het centrum te logeren.

Gereisd met partner in juni 2014