We hebben een aantal aanbieders voor Rome voor je op een rij gezet:

1.686

bed and breakfasts Rome

We hebben een aantal aanbieders voor Rome voor je op een rij gezet:

Reviews over Rome

Goed en goedkoop adresje in het centrum van Rome

Robert,
    6-8-2017

In de meivakantie zijn we met ons gezin per trein vanuit Milaan naar Rome geweest en hebben hier twee nachten doorgebracht. Het is een goed en goedkoop B&B in het centrum van Rome, op loopafstand van Termini. Wij hadden een 4 persoons kamer waarbij de kinderen op de vide sliepen. Het is geen grote kamer, maar voor twee dagen ruim voldoende.

Het ontbijt staan 's morgens klaar in de gezamelijke ruimte. Naar Italiaanse begrippen is deze uitgebreid, maar wij aten beide dagen in het centrum.

Namens de eigenaar was de schoonmaakster aanwezig om ons welkom te heten, een vriendelijke dame, maar ze sprak heel beperkt Engels.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Prima adres in een klooster

Hans,
    25-6-2016

Eenvoudig maar prima adres. Schoon en heel centraal gelegen, vlak bij het Colleseum. Gezelligheid voor de deur en volop leuke restaurantjes en barretjes. Heel bijzonder dat je in een klooster verblijft waar nog nonnen rondlopen. Er is ook wel gewoon personeel. Ontbijt is simpel maar compleet. Prima koffie. Kortom een prima prijs/ kwaliteit verhouding.

Gereisd met vrienden in juni 2016

Prima Bed & Breakfast.

Brigitte,
    30-6-2015

Nette kamer, goed bed. Badkamer ook netjes. Flatscreen TV, föhn, airco aanwezig.

Ligging: 400 meter van het Vaticaan, 100 meter van metrostation.

Heerlijk ontbijt. Je kunt aangeven op een lijstje wat je wilt, dit wordt 's morgens op de door jouw gewenste tijd op je kamer afgeleverd.

Aardige medewerkers.

Gereisd met vrienden in juni 2015

Zeer centraal gelegen B&B

Frank,
    7-3-2014

Casa Santa Sofia ligt aan een idyllisch Italiaans pleintje mét fontein. Op loopafstand van alle bezienswaardigheden en metrostation. Is gevestigd in een voormalig klooster en wordt gerund door zeer vriendelijke nonnen. De kamers zijn niet erg groot, maar wel voorzien van goede bedden. Kleine badkamer met nog kleinere douchecabine (gemaakt voor kleine Italiaantjes...?). Ontbijt is zeer karig. Heerlijke verse broodjes met keuze uit jam of kaasje. Koffieautomaat. Goede wifi-verbinding. Lift aanwezig.

Gereisd met partner in februari 2014

Fantastische plek

Danielle,
    21-11-2013

Super!!! Ligt super centraal; kan bijna alles te voet doen. Zeer gastvriendelijk!!!

Gereisd met partner in november 2013