bed-and-breakfasts in Rio de Janeiro

Reviews over Rio de Janeiro

• 10S. van den Berg08-01-2020

cidade maravilhosa!

Wat een stad! Rio is anders. Niet te vergelijken met andere steden. Veel bezienswaardigheden, mooie stranden, vriendelijke mensen, heerlijk klimaat. Ik heb me prima vermaakt en geen seconde onveilig gevoeld. Ik kom zeker terug.

Alleen gereisd in december 2019

• 10Shanta23-04-2019

Herhaling vatbaar.

Brazilië is aan te bevelen. Was met carnaval in Rio de Janeiro. Echt amazing was het, heel leuk gehad.

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 7Andre Bruijn20-04-2019

Gezellige drukte met feestelijk ingestelde inwoners en voor mooie bezienswaardigheden. Pas op voor de anders ingestelden.

• 7Cultuur
    • 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 8Stranden
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in november 2017

• 7Gabi15-04-2019

Prachtig

Bijzondere stad. Met geen waardevolle spullen op pad en onopvallend uiterlijk is het een prachtig verblijf

• 8Cultuur
    • 8Omgeving
    • 6Stranden
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met partner in januari 2018

• 9Niki01-12-2018

Een fantastische wereldstad!

Een fantastische stad met veel bezienswaardigheden. Hoogtepunten voor mij waren zeker het Christusbeeld (niet zozeer het beeld, maar moet je natuurlijk gezien hebben maar vooral het uitzicht vanaf de berg over de stad), de Copacabana en de Suikerbroodberg, tip, ga rond 17.00 uur naar boven zodat je uitzicht op de stad hebt in het licht maar ook als het gaat schemeren en als het donker is. Prachtig met al die lichtjes! Ook erg leuk om te doen is een fietstocht door Rio, zo zie je in korte tijd toch aardig wat, de Selaron trap is ook leuk om te zien en foto's te maken. Ook hebben we een bezoek gebracht aan een begraafplaats in Rio, heel mooi om te zien, daar het zo anders is als bij ons. Verder houd je spullen in de gaten, het is een grote stad met veel criminaliteit, loop niet te koop met al je waardevolle spullen maar berg het gewoon op en pak het als je het nodig hebt.

• 9Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 9Amber01-12-2018

Gaafste vakantie ooit, maar pas wel goed op

We hebben echt een topvakantie gehad in Rio de Janeiro. Let wel goed op, want delen van de stad zijn niet zo veilig. Ga bijvoorbeeld nooit zonder begeleiding naar een sloppenwijk, want die zijn heel gevaarlijk. Wij hebben wel een tour door Rocina gedaan, maar de criminaliteit schijnt toe te nemen. Een van onze hoogtepunten was het beklimmen van de Corcovado, waar het beeld van Christ the redeemer op staat. De weg ernaartoe was bloedheet, zwaar en enorm de moeite waard. We moesten wel tekenen voor eigen risico voor we naar boven gingen... dus het is niet gevaarloos. Terwijl we stijl omhoog liepen, zagen we in de verte een groepje apen en we spotten een luiaard. Op meerdere plekken op de berg hadden we prachtig uitzicht over de stad. Boven was het heel druk, want het Christusbeeld is erg toeristisch. De meeste mensen pakken gewoon een taxi of tram naar boven. Verder zijn er gave voetbalstadions, mooie stranden, cocktails en leuke mensen.

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Stranden

Gereisd met partner in januari 2017

• 9Maaiks11-09-2018

Rio, een fantastisch avontuur! :)

Rio, wat een fantastische stad! Ga vooral lekker samen met alle inwoners van Rio sporten langs de Copacabana op zondag. Of bekijk de zonsondergang op Ipanema. Met een biketour zie je op een leuke en actieve manier alle ins en outs van de stad, zonder te verdwalen of in een "foute" buurt te belanden! Zeker aan te raden :) Bezoek een voetbalwedstrijd in het Maracana stadion EN ga zeker hanggliden! Een waanzinnige ervaring. Rio has it all, go discover it!!

• 9Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Angie12-04-2018

Dat favela bezoeken is geweldig

Gereisd met vrienden in maart 2016

• 9Richard27-11-2017

Een geweldige vakantie bestemming

Laat je niet gek maken door alle wild west verhalen .. Rio is net zo veilig als de meeste grote steden. Rio is een heerlijke stad die alles heeft. Bergen Natuur Jungle Stranden Heerlijk eten .. en veel bezienswaardigheden. en de inwoners zijn zeer vriendelijk ...

• 8Cultuur
    • 9Zorg voor natuur

Alleen gereisd in november 2017

• 9Romano07-11-2017

Heerlijke bruisende stad

De sfeer is onovertroffen. Copacabana en Ipanima hebben prachtige stranden. Hoogtepunten: Suikerbrood en Christusbeeld. Havenrondvaart is afwisselend en interessant,

• 8Omgeving
    • 9Sfeer in stad