Reviews over Reuver

Je voelt je meteen welkom!

Angele
    30-10-2017

Vanaf het moment dat je over de drempel komt voel je je meteen welkom. Mariet verwent ons na een dagje Pieterpad met een heerlijke kop thee met wat lekkers. Op een afstand van 5 minuten lopen hebben we heerlijk gegeten bij cafe De Grens. Na het eten mogen we gebruik maken van de knusse woonkamer waar de kachel voor ons is aangestoken. De bedden liggen voortreffelijk. Na een fantastisch compleet ontbijt waren we helemaal opgeladen voor het vervolg van het Pieterpad. Ik kan geen enkel kritiekpunt bedenken.

Heerlijke plek

Annie Pit
    20-3-2017

Supergastvrije lieve mensen. Kwam ziek aan en werd enorm vertroeteld door Mariet. Warm bed heerlijke thee en zalig bed. Mooie omgeving dicht bij het Pietenpad.

Ik kwam nu om in de omgeving te werken maar ga zeker nog een x terug.

Aanrader.

Uniek

Marina
    4-3-2017

Na mijn goede ervaringen in 2016 ook nu weer genoten van de gastvrijheid en professionaliteit van Harry en Suzanne. Dit keer was ik niet voor n zakelijke overnachting bij Locanda al Drago, maar kon ik mijn partner laten zien wat n leuke formule deze b&b hanteert: 2 pittoreske blokhutjes (gratis, goede wifi-verbinding) in n prachtig vormgegeven tuin. Zeer veel privacy dus. Ook het hebben van je eigen, dus ongedeelde, sanitair is fijn.

Het aparte tuinhuisje, waar ''s ochtends het ontbijt geserveerd wordt, biedt ' s avonds de mogelijkheid voor tv kijken en het drinken van n heerlijk wijntje.

Kortom: aanrader! Van Harte Aanbevolen

Prima verblijf gehad

Martin en Carla
    26-10-2016

We hebben verbleven in een van de twee houten huisjes in de tuin.

De kamer is ruim genoeg voor twee personen en voorzien van een bureautje met stoel, kleding/schoenenrek, naast het bed aan de ene kant een rek en aan de andere kant een bijzettafeltje.

Prima bedden.

Toilet, goede douche en een wastafel met onderkast.

Van het verkeer aan de doorgaande weg voor het terrein hebben wij geen enkele hinder ondervonden.

Het tuinhuisje is een vinding. Je ontbijt er, er is een TV en een minibar.

Ontbijt: eenvoudig, maar goed en voldoende.

De grillavond in het tuinhuisje is zeker aan te bevelen.

Tips:

-pas de prijslijst aan (flesjes wijn staan er niet op, prijs is een verrassing achteraf)

-als je weet dat je gasten om vier uur arriveren, zet dan even de verwarming kort van tevoren aan (de kamer was nu kouddddddd)

-TV: je hebt al geen TV op je kamer, zorg dan in ieder geval voor een TV in het tuinhuisje met ook de commerciële zenders (er was Europees voetbal, weinig van gezien...)

Verder is de hulp van de eigenaren super, veel tips over wandelroutes, motorrijden, activiteiten et cetera.

Het "centrum" van Reuver is op loopafstand, daar zijn meer dan voldoende terrassen en eetgelegenheden.

Bed zonder breakfast tegen hotelprijzen

Paul van Ruitenbeek
    15-8-2016

Wij waren hier met 3 volwassenen en twee kinderen in twee kamers van zes tientjes per stuk, zonder ontbijt. Voor een derde persoon in de kamer moesten vier tientjes worden bijbetaald. Voor ontbijt moet je apart betalen. Zo zit je voor vijf personen wel aan hotelkamerprijzen. Volgens de gastvrouw was dit onze eigen keuze en was dit gemeld bij telefonische boeking in april, daar had ze wel een terecht punt. Bij binnenkomst is het meteen betalen. Op de kamer hangen instructies vergelijkbaar met een kostschool. Niet eten op de kamer (boete 50,00), geen lawaai maken anders wordt je eruit gezet.

Al met al niet prettig.

Kamers zelf en de bedden waren uitstekend. Het extra bed was een opklapbedje.