We hebben een aantal aanbieders voor Ragusa voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Ragusa voor je op een rij gezet:

Reviews over Ragusa

Mooie, moderne B&B met super service

Judith,
    2-6-2016

Een mooie, nieuwe, moderne B&B midden in het historische centrum van Ragusa Ibla. Super service, want we moesten de volgende ochtend zo vroeg vertrekken dat we het ontbijt zouden missen. De eigenaar heeft een tasje met meeneem-ontbijt voor ons gemaakt. Heerlijk! De kamers zijn prima en er is goede Wifi. Badkamer is klein, maar functioneel en wel fijn. We konden in het steegje voor de deur parkeren, maar hadden de auto al dichtbij op een gratis parkeerplek staan, dus was niet nodig. Eigenaar is enorm behulpzaam.

Gereisd met partner in mei 2016

Voortreffelijk

Rob Puttkammer,
    16-7-2015

Erg plezierig appartement, zeer vriendelijke gastheer, die je komt ophalen/begeleiden na gebeld te hebben op zijn mobiele nummer. Goed bed, goede airco, heerlijk ontbijt op schitterend dakterras. Op loopafstand van het centrum met gezellige eetgelegenheden.

Gereisd met partner in juni 2015

fantastische locatie met zeer fraai uitzicht

Teus van Veen,
    13-5-2010

Midden op het platteland een geweldige locatie. Hartelijke ontvangst.Groots ontbijt met veel zelfgemaakte lekkernijen.

Goed advies over de dinermogelijkheden in de buurt w.o. op een buffaloboerderij. Prachtig zwembad; kortom een geweldige ervaring

Gereisd met vrienden in mei 2010