Reviews over accommodaties in Quintana Roo

beste bed & breakfast ooit!

sammy tempels
    14-10-2010

Een ongelooflijk adres. Casa Amor Del Sol is gelegen buiten Tulum centrum en buiten de drukke hotelzone maar toch aan het strand. Er zijn maar twee kamers dus het is er lekker rustig. Diane en Phil verwelkomen je zeer vriendelijk zodat je je onmiddellijk thuisvoelt. Het kleine zwembad ligt in de schaduw van de jungle achter het huis zodat het er altijd lekker koel is. Op de bovenverdieping staat de jacuzzi! Vanuit de jacuzzi heb je vooraan zicht op de azuurblauwe zee en achteraan kijk je uit over de groene toppen van de jungle. Adembenemend! De kamers zelf zij ruim, zeer luxueus met kingsize bedden en ruime badkamers. De inrichting is typisch Mexicaans zonder kitscherig te zijn. Diane heeft de kamers ingericht met oog voor veel detail. Dan heb je nog het ontbijt. Elke ochtend komt er iets anders lekkers op tafel. Altijd vers en ruim voldoende, het beste ontbijt van de reis!!!!

posto incantevole in mezzo alla natura

Romina
    24-5-2010

ottima accoglienza e assistenza nell'organizzazione delle uscite verso le spiaggie le città e le attrazioni del luogo. strutura molto accogliente, pulita e in posizione strategica. massima disponibilità e simpatia di silvia e denis, ragazzi italiani che coccolano i clienti con tutte le attenzioni che un cliente si aspetta. struttura molto vicina alle spiaggie ma anche ai siti archeologici più importanti, il tutto in un contesto ambientale quasi tropicale.

La selva messicana un 'esperienza unica

Michele
    21-5-2010

La struttura si trova a 2 km dal pueblo di Akumal ed è facilmente raggiungibile in taxi e Taxi collectivos. Poco distante ci sono Playa del Carmen, Tulum, un parco a tema, un cenote di cui non ricordo il nome, ma bellissimo e tanto altro.

Le camere sono pulite ed accoglienti, hanno il bagno e una zona cottura, frigorifero ed aria condizionata. All'esterno c'è una tettoia con tavolo e sedie dove la sera potevo rilassarmi godendomi il giardino tropicale.

C'è la piscina con i lettini, anche se con un mare così, l'ho usata veramente poco. All'arrivo ho trovato una coppia di simpatici italiani Silvia e Denis che si sono messi subito a disposizione ed in seguito mi hanno dato indicazioni sui luoghi da visitare e come risparmiare qualche pesos/dollaro!

Bisogna provare la grigliata di Denis, non ho parole per descriverla.

Peccato dover ripartire!

lekker je eigen ding doen

arjan linda roxy elvis
    7-1-2010

We zaten met z´n vieren op de bovenste etage. Roberto maakt het ontbijt en verders mag je helemaal zelf uitzoeken. Roberto regelde ook de taxi vanaf het vliegveld, erg makkelijk allemaal. Je leert de playa op een andere manier kennen dan in een hotel en-of resort. Zwembad zit bij het complex en het is +/- 5 minuten lopen naar het strand.