We hebben een aantal aanbieders voor Quintana Roo voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Quintana Roo voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Quintana Roo

beste bed & breakfast ooit!

sammy tempels,
    14-10-2010

Een ongelooflijk adres. Casa Amor Del Sol is gelegen buiten Tulum centrum en buiten de drukke hotelzone maar toch aan het strand. Er zijn maar twee kamers dus het is er lekker rustig. Diane en Phil verwelkomen je zeer vriendelijk zodat je je onmiddellijk thuisvoelt. Het kleine zwembad ligt in de schaduw van de jungle achter het huis zodat het er altijd lekker koel is. Op de bovenverdieping staat de jacuzzi! Vanuit de jacuzzi heb je vooraan zicht op de azuurblauwe zee en achteraan kijk je uit over de groene toppen van de jungle. Adembenemend! De kamers zelf zij ruim, zeer luxueus met kingsize bedden en ruime badkamers. De inrichting is typisch Mexicaans zonder kitscherig te zijn. Diane heeft de kamers ingericht met oog voor veel detail. Dan heb je nog het ontbijt. Elke ochtend komt er iets anders lekkers op tafel. Altijd vers en ruim voldoende, het beste ontbijt van de reis!!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

lekker je eigen ding doen

arjan linda roxy elvis,
    7-1-2010

We zaten met z´n vieren op de bovenste etage. Roberto maakt het ontbijt en verders mag je helemaal zelf uitzoeken. Roberto regelde ook de taxi vanaf het vliegveld, erg makkelijk allemaal. Je leert de playa op een andere manier kennen dan in een hotel en-of resort. Zwembad zit bij het complex en het is +/- 5 minuten lopen naar het strand.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010