We hebben een aantal aanbieders voor Puerto Aventuras voor je op een rij gezet:

Dagen regen000100000000

Reviews over Puerto Aventuras

• 4joop21-11-2014

niet de moeite waard

het dorpje is klein en ligt op 1km buiten het resort .overdag is het veilig .het is niets bijzonder .

• 8Sfeer in stad
    • 7Omgeving
    • 10Zorg voor natuur
    • 7Uitgaanslevenn

november 2014

• 9gaprz28-08-2012

Leuke vakantiebestemming

Jachthaven is leuk om er een keer te zijn. Je kunt daarvandaan ook diverse trips maken om te duiken, snorkelen of vissen. Ook boten zijn te huur; In basins naast de jachthaven kun je zwemmen met dolfijnen. De kinderen vonden dit geweldig.

• 9Sfeer in stad
    • 9Omgeving

augustus 2012

• 8Leona13-10-2012

Leuk klein dorpje

Leuk klein dorpje, met name leuk voor families met kinderen. Puerto Aventuras is gebouwd rondom een marina/haven waar veel bassins zijn waar met dolfijnen kan worden gezwommen en zeekoeien, zeeleeuwen en pijlstaartroggen. Deze bassins en training etc kun je gewoon bekijken.

Om deze bassins heen vind je (toeristische) winkeltjes en cafe's en restaurants. Tijdens ons verblijf in oktober was het erg rustig maar dat is in feite ook off season. Het echte seizoen begint pas in november. Wil je wat meer belevenis dan zit je beter in Playa del Carmen of Cancun. Naar Playa met de taxi kost ca. 17 dollar (enkele reis).

• 7Sfeer in stad
    • 7Omgeving
    • 6Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur

Gereisd met partner in oktober 2012

• 7eric4405128-12-2011

Te massaal en niet echt vriendelijk

Wou alleen nog even aangeven dat dit hotel wel een super animatie team heeft rondlopen.

• 7Sfeer in stad
    • 6Cultuur

augustus 2011

• 10Chantal10-05-2006

Een absolute aanrader voor een vakantieganger die op zoek is naar rust en zelf de drukte op kan zoeken wanneer hij/zij zelf wilt. Je kunt namelijk vanuit dit romantische dorpje gemakkelijk naar Playa del Carmen of Cancun, waar genoeg te beleven valt! En om deze vakantie helemaal compleet te maken, verblijf dan in Cameleon Marival.. en beleef een droomvakantie!!

• 10Omgeving
    • 7Uitgaanslevenn

Gereisd in mei 2006

• 7Marloes van Eck22-05-2016

Gezellig klein dorpje!

Midden in het dorpje kun je met dolfijnen zwemmen. Ook vonden wij het erg leuk om aan de kant naar de dolfijnen te kijken. Verder zitten er een aantal leuke restaurantjes en winkeltjes. Het is niet heel groot, maar wel leuk om even rond te lopen.

• 8Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur
    • 4Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in oktober 2015

• 9esther van den Hof30-03-2013

geweldig

Rustig gelegen, ontzettend gezellige sfeer in de restaurants, mooi ingericht

• 9Sfeer in stad
    • 9Omgeving

Gereisd met partner in maart 2013

• 9Tessa21-02-2017

Super!

Wat een fijne sfeer. In tegenstelling tot in Dominicaanse Republiek voelde ik mij in Mexico ontzettend veilig. Puerto Aventuras was een omheinde 'stad', ik voelde mij hier zeker veilig genoeg om als vrouw alleen rond te lopen. Sowieso zijn alle mensen in Mexico ontzettend vriendelijk! Verder kun je op 2 plekken met dolfijnen zwemmen, het bedrijf is hetzelfde maar de prijzen verschillen dus het is wel slim om eerst bij allebei de prijs op te vragen en dan pas reserveren. In ons geval pas het pakket met foto's bij de Dolphin Discovery bij de Starbucks het goedkoopste. De dieren werden ook goed verzorgd en hadden veel ruimte, toen een van de 2 dolfijnen er geen zin meer in had gingen we met 1 verder :)

• 10Sfeer in stad
    • 10Omgeving
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2015

• 8Jet en Fred Gerrits30-05-2005

De plaats Puerta Aventuras stelt niet veel voor, het zijn een aantal winkeltjes en restaurantjes rondom een grote dolfijnenvijver, wat heel erg leuk is om naar te kijken. Elke dag is er vanaf half 10 de mogelijkheid om met dolfijnen te zwemmen. Wij zaten in hotel Sunscape aan een mooi strand en het was een zeer goed hotel.

• 6Omgeving
    • 3Uitgaanslevenn

Gereisd in mei 2005

• 8Mar03-10-2006

Puerto Aventuras is een opgezet vakantiedorp. Het wordt zeer goed bewaakt. In het midden van het dorp is een grote dolfijnenvijver. Geweldig om naar te kijken en nog geweldiger om mee te doen ! Rondom de vijver enkele winkeltjes en restaurantjes. Verder een haventje en een golfbaan. Geen bruisend dorp dus. Maar er liggen prachtige hotels en het ligt heel centraal om naar Playa del Carmen, Tulum, Xel-ha enz. te gaan. Wij vonden het er geweldig !

Gereisd in oktober 2006

10 van de 14 reviews gezien