Provence - Alpes - Cote d'Azur

We hebben een aantal aanbieders voor Provence - Alpes - Cote d'Azur voor je op een rij gezet:

• 1.843

bed and breakfasts Provence - Alpes - Cote d'Azur

Reviews over accommodaties in Provence - Alpes - Cote d'Azur

Teunissen,
    12-1-2019

Geweldig ontvangst, heerlijk appartement, zwembad met Pool House met buitenkeuken. Rustige ligging en op loopafstand van dorp Flayosc.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Top lokatie

john,
    11-11-2018

dit is de beste Chambre d'hotes die ik heb bezocht en ik heb er al veel in mijn leven mogen bezoeken. De eigenaars zijn heel vriendelijk en behulpzaam, wat ik zeer op prijs stel is dat ze heel goed aanvoelen wat de gasten wensen en daar uiterest professioneel op inspringen. Ze hebben alle info digitaal, wandelingen, tochten, steden noem maar op en het is er, alles gratis. En dan het eten, Mel is een fantastische kok en Ed praat de boel aan elkaar met veel humor en gevoel.

Gereisd alleenreizend in juli 2018

fantastisch

Arnold en Nieke,
    20-9-2018

Wat een geweldige plek om je vakantie te houden! Schoon, mooie omgeving en een geweldige gastheer en gastvrouw! Helemaal tot rust gekomen en een super vakantie gevoel gehad👍 Ga zeker weer terug!

Gereisd met partner in september 2018

Super B&B, Rustig, gemoedelijk, héérlijk !

Edwin en Antoinette,
    14-9-2018

Voor de tweede keer onze vakantie doorgebracht in Mas du Verdon. Ook deze keer was alles weer perfect. Met name de kookkunst van Mel . Ook het zwembad was een verademing . Prima locatie voor diverse dagtochtjes. Appartement voorzien van alle gemakken en super schoon. Al met al een super locatie voor een mooie vakantie !!!!

Gereisd met partner in augustus 2018

Fantastisch!

Marcel Scherpenkate,
    12-9-2018

Ik kan Mas du Verdon van harte aanbevelen. Het was in een woord geweldig. Wij hadden het grootste appartement Lavandes, tot in de puntjes verzorgd. Heerlijk wakker worden met een groots uitzicht. Het Mas ligt op een prachtige locatie. De avond dat Mel kookte was uitmuntend, zeer gezellig met alle gasten aan een tafel. Complimenten voor de gastvrouw- en heer Mel en Ed. Ik ben zeker voornemens terug te gaan. Hierop kan je niet aan te merken hebben, gewoonweg TOP!

Gereisd met vrienden in september 2018