We hebben een aantal aanbieders voor Praag voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Praag voor je op een rij gezet:

Reviews over Praag

Meer dan de moeite waard!

Goossenaerts-Meier,
    5-10-2018

Prachtige tijd gehad in Tsjechie,Praag zeker de moeite waard.Het verblijf op Villa Ginetta was uitstekend,mooie kamers,heerlijk ontbijt en niet te vergeten de vriendelijkheid en de deskundige uitleg van Philippe!Zeker een adres om nog eens te bezoeken!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Topvakantie

Familie Eeckhout,
    22-9-2018

Tsjechië is niet direct een land waaraan je denkt om op vakantie te gaan. Toevallig hebben we er toch voor gekozen. En wauw, wat een superleuke verrassing. Het vakantieverblijf (chalet in het bos op een paar honderd meter van het domein) was top. Privacy en ook kunnen genieten van alle faciliteiten van het domein. Het ontbijt is een echte aanrader. Uitbater Philippe is vanaf het eerste contact tot en met het laatste moment de perfecte gastheer en gids geweest. Om alle voorbereide en gevarieerde uitstappen te kunnen doen zouden we meer dan een maand moeten gebleven zijn. Redenen genoeg om terug te komen. Ook het land en het eten is ons zeer goed bevallen. Buiten Praag, dat fantastisch is, is het er niet druk op toeristisch vlak.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Prachtige ervaring

Van Briel Marcel,
    21-9-2018

We hebben voor de eerste keer deelgenomen aan een groepsreis. We kunnen dit voor 100% aanbevelen in Villla Gineta. Elke dag uitstappen waar je kunt aan meedoen. De enige vereiste is dat ge een beetje moet kunnen stappen. Alles wordt van tevoren geregeld bij een uitstap zoals transport, eten en ….. Ge ontdekt niet alleen Praag maar ook de plaatsen waar een gewone vakantieganger niet komt. Altijd met de begeleiding van Philippe of Maarten met deskundige en prettige uitleg.

Het ontbijt 's morgens was compleet, alles wat ge kunt verwachten, dit met de hulp van de moeder van Philippe. Soms was het avondeten ergens in een restaurant of zelfs 1 keer op een boot. Maar de andere dagen kookten Philippe en Maarten en dan was het eten telkens een verrassing . Ge waande U precies in een 3sterren restaurant met daarbij de nodige uitleg van zowel Maarten als Philippe. Fijn als de gidsen door de dag 's avonds ook bij ons waren, gezelligheid troef

Een dikke proficiat aan Villa Gineta

Gereisd met partner in september 2018

Absolute aanrader

Fam Cuypers-Meelberghs,
    29-8-2018

Dit was onze eerste vakantie in Tsjechië, en we konden ons geen betere uitvalsbasis wensen. We hebben genoten van de zeer gevarieerde uitstappen. Steden, natuur, cultuur, afkoelen aan het water,... alles is aanwezig om een week zo te laten voorbij vliegen. Op de villa vind je volledig uitgestippelde activiteiten, die gastheer Philippe met de nodige kennis van zaken en veel energie en enthousiasme persoonlijk nog wat toelicht. Prima accomodatie, lekker ontbijt en vergeet zeker niet te genieten van de Boheemse kookavond die mama Gineta en haar team tot in de puntjes verzorgen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

ons tweede bezoek aan Villa Gineta

Saskia,
    28-8-2018

Twee jaar geleden zijn we de eerste keer op bezoek geweest in Villa Gineta. En net als toen hebben we terug genoten van het grote appartement boven de paardenstallen. De kinderen amuseren zich hier super. Na twee keer een week hier geweest te zijn, hebben we het gevoel lang nog niet alles van de streek gezien te hebben. Philippe is een supergids die je naar de mooiste plaatsjes van de streek stuurt met de nodige info. Ook de kookavond in de B&B is altijd supergezellig. We komen zeker nogmaals terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018