bed-and-breakfasts in Portici

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

bed and breakfasts Portici

Reviews over Portici

• 8Judith en Biek28-08-2008

Napels (deel Portici) was prima uitgangspunt!!!

Portici is een gedeelte dat in Napels ligt. Op een km afstand ligt Heracleum (een stad die ooit werd bedolven door lavastromen). Met de metro (een 100 - 200m lopen) kun je gemakkelijk naar vulkaan Vesuvius, Pompeij (Scavi) en het centrum van Napels. In Portici vind je veel restaurants en uitgaansgelegenheden. Het verkeer is er wel erg druk en je ziet ook veel auto's met brokken. Dat Napels een vieze stad is, is onjuist. Toen wij er waren lag er geen afval op de straten. Alleen bij de containers lag wat, maar niet op de straat. In Portici ligt een haven waar men vis vangt. In de omgeving ligt een strand, maar dan moet je wel een klein stukje reizen. Het schijnt dat het een zandstrand is, maar wij zijn er niet geweest.

Als je wilt rondtrekken, of als je tot de doelgroep jongeren hoort, dan is dit een uitstekend gebied om te verblijven. Met name Hostel Fabric & Club beviel ons uitstekend. Een echte aanrader!!!Goedkoop en van alle gemakken voorzien.

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur