bed-and-breakfasts in Plymouth

Reviews over Plymouth

• 8Anne09-11-2013

Leuke stad

Plymotuh is een leuke Zuid-Engelse stad. De stad ademt een relaxte sfeer, maar is niet zo mooi als bijvoorbeeld Swansea in Wales. Toch een leuke tijd gehad, en ook in het centrum genoeg gezellige terrasjes bezocht.

• 7Omgeving
    • 8Sfeer in stad
    • 7Stranden

Gereisd met partner in mei 2011

• 8GuidoAVee12-11-2012

Voor elk wat wils

Plymouth is een stad waar van alles te doen is. Er zijn zat winkelmogelijkheden. Er is een prima uitgaansleven waaronder een hoop pubs, terrassen en discotheken verdeeld over verschillende locaties in de stad. Ook heeft Plymouth een rijk historisch verleden wat op meerdere plekken in de stad terug te zien is. Daarnaast (voor de hikers onder ons) ligt Plymouth in een prachtige omgeving, op slecht 20 minuten rijden ligt het Dartmoor National Park. Ik ben zelf regelmatig in Plymouth geweest en ik heb me hier nooit verveeld.

Zakelijk gereisd in januari 2008

• 8het zuiden van het noorden23-12-2011

prima stad

een bruizende stad in de zomer, mooi strand ook voor te surfen, dartmoor park erg nabij met vele kastelen, voor te wandelen ideaal voor te shoppen prachtige stad

• 8Sfeer in stad
    • 8Stranden

Gereisd met partner in juli 2011

• 9pirates_cave06-10-2011

Echt leuke stad

Belangrijke grote havenstad in het zuidwesten v Engeland, met altijd heel veel toeristen. Ik vond het centrum heel gezellig, met een wirwar van straatjes en leuke winkels, (vis)restaurantjes en gezellige pubs, die vroeg sloten: vòòr 00uur, maar dat snapte ik: de pints met dark ale gingen hier vlot over de toog! Heb hier gedart voor mn leven...was gaaf! De haven met al zn bedrijvigheid altijd leuk om rond te lopen, veel te zien ook! Interessant te zien hoe de vis binnenkomt en wordt verhandelt. Deze stad heeft 1 vd mooiste en grootste natuurlijke havens vd wereld, de 'Plymouth Sound'. Er is een belangrijke marinebasis gevestigd. In de 'Plymouth Sound' ligt ook 'Drake's Island', Sir Francis Drake vertrok hier in 1577 voor zijn reis rond de wereld. Ik kwam hier regelmatig voor mn werk en altijd een leuke tijd gehad. Had hier echt een Engeland'gevoel', mèèr dan in bv Londen. Ik ruik ook liever de geur van het zeezout dan de uitlaatgassen! Maar...wie niet eigenlijk?

• 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in juni 1987

• 8djimmieetten28-08-2011

Bijzondere havenstad

Ik vind Plymouth een bijzondere stad, en er zijn verschillende dingen die daar aan bijdragen, één ding ervan is de haven waardoor je een rondvaart kan maken. Deze rondvaart is erg goed, en vanuit de boot kan je alle mooie gebouwen en boten, zoals onderzeeërs, die in de haven liggen bewonderen. Ook de stad zelf is erg mooi. Zo heeft Plymouth een kerk waar na een bombardement alleen nog maar een frame van over is. Dit is een mooi, bijzoner gebouw. Plymouth is erg leuk voor toeristen, het heeft veel kleine winkeltjes en door veel kleine straatjes die van boven naar beneden en door elkaar heenlopen, is er veel te verkennen in de stad.

• 7Uitgaanslevenn
    • 9Sfeer in stad
    • 8Stranden

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 7Harry01-07-2011

Top!

het was leuk, lekker gegeten en er waren genoeg winkels om lekker te winkelen.

• 6Cultuur
    • 5Omgeving
    • 6Sfeer in stad
    • 4Stranden

januari 2010

• 8Sonja22-07-2010

Mooiste stad van Zuid Engeland

Enkele dagen verbleven we in Plymouth om onze Engelse vrienden te bezoeken, de stad is ons zeer goed bevallen, een aanrader is zeker een diner in The Barbican kitchen, vanuit Plymouth kan je een mooie uitstap maken naar het Dartmoor nat. park.

Gereisd met partner in juli 2010

• 7Piet en Gerda Beenkens07-06-2007

Wij,dat wil zeggen, mijn vrouw en ik, zijn met touringcarbedrijf "Het Zuiden" naar Cornwall geweest. Na een overnachting in het Hilton hotel Southampton zijn wij de tweede dag doorgereden naar het Holiday Inn hotel in Plymouth. Een mooi hotel op 200 meter afstand van de Hoe. Het hotel had een Penthouse op de bovenste verdieping, vanwaar je een prachtig uitzicht hebt over de Hoe en de Atlantische Oceaan. Geweldig!! We zijn van hieruit iedere dag op pad gegaan naar Cornwall. Werkelijk een paradijs op aarde. Touringcar "Het Zuiden" heeft ons een onvergetelijke ervaring laten opdoen!! Bijzonder veel dank aan onze chauffeur Hubeer Smeets, die niet alleen een geweldig "busdriver" is, maar ook een entertainer pur sang. Wij hebben deze reis gemaakt van 31-05-2007 tot 07-06-2007 onder de naam "Rosamunde Pilcher". Een must voor mensen die van natuur houden. Bedankt!!!!

• 7Uitgaanslevenn
    • 9Omgeving