Playa del Carmen

Zeewatertemp (℃)26°27°26°27°28°28°29°29°30°29°27°27°
Dagen regen000100000000

Reviews over Playa del Carmen

• 10Bianca10-02-2018

Mooi stranded en gezellig winkeltjes

Echt een Leuk gezellig plaatsje . Ook zijn er terasjes . En veel souvenir winkeltjes . Zeker gezelliggggggg .

februari 2018

• 9Sabine03-01-2014

Super vakantie

Perfecte bestemming voor iedereen

• 7Omgeving
    • 7Uitgaanslevenn

december 2013

• 8Vera25-11-2013

De moeite waard! echt iedere euro

Het is een lange gezellig winkelstraat. stranden zijn wit en super mooi blauw water! echt fantastisch

• 9Omgeving
    • 8Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met partner in oktober 2012

• 9Abdellah04-05-2014

Heerlijke plek, wel erg druk

Het strand moet je soms hutje mutje liggen.....vooral de weekenden. Verder een prachtige plek!

• 6Zorg voor natuur
    • 7Stranden

Gereisd met partner in maart 2014

• 10Luc04-11-2012

Warme gezellige sfeer

5 Av place to be !! en goedkoop !! :-))

Gereisd met partner in september 2012

• 10Joany17-01-2016

Mooie plaats

2 jaar ervoor naar cancun geweest.maar playa del carmwn ia veel leuker,gezelliger en mooier

Gereisd met partner in april 2015

• 6paul25-08-2014

mooie witte stranden

Het dorpje zelf stelt weinig voor, de winkelstraat bestaat voor 80% uit souvenirs winkeltjes die allemaal hetzelfde aanbieden.en verder nog wat europese en Amerikaanse kleding merken. De beveiligde wijk playacar met de meeste hotel ketens is een luxe wijk die overal netjes bij gehouden is. Helaas is er eigenlijk niets te doen zonder direct met een taxi te moeten (die echter wel genoeg aanwezig en betaalbaar zijn). De stranden zijn echter top! Mooi wit zand en loopt geleidelijk af in de mooie helderblauwe zee. Ook diverse activiteiten worden op het strand aangeboden.het zwem gedeelte is netjes met boeien gescheiden van de boten.

• 7Sfeer in stad
    • 5Omgeving
    • 8Zorg voor natuur
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in augustus 2014

• 8Ingrid van der Weerd02-09-2014

leuk stadje

leuk om een dagje te shoppen of s,avonds lekker op een terrasje te zitten ook kan je er goed stappen er zijn veel disco,s. je kan vanuit Playa met de boot naar Cozumel en er rijden bussen vanuit een groot busstation die je overal naar toe brengen bijv. naar Cancun en de bussen zijn niet duur

• 9Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur
    • 9Uitgaanslevenn
    • 9Stranden

Gereisd met partner in juli 2014

• 8piero carta08-08-2014

mooie plaats maar volgende keer toch naar Tulum

Een mooie maar toch erg toeristische stadje. We hebben via excursies met Justaperfectday van Eelco Postma vele malen mooiere en echte Mexicaanse stadjes mogen bezoeken die veel meer weergaven hoe het Mexicaanse of zeg maar Yucatese leven in elkaar zit. Playa del Carmen geeft niet het echte inheemse karakter van Yucatan weer.... er zitten veel "mexicanen"ipv de Yucatezen of zeg maar Maya's

• 9Zorg voor natuur

Gereisd in juli 2014

• 8Mariet31-08-2015

Mooi!

Playa del Carmen is mooi. La Quinta (5th Avenue) heeft gezellige souvenirs winkels maar ook grote winkelketens waardoor je prima kunt shoppen. Excursies aanraders: snorkelen met walvishaaien! Geweldig! Wanneer je boekt via een local agency (die je overal vind op de 5th Avenue) ben je veel voordeliger uit. Chichen Itza, mooi maar een erg lange dag. Minstens 3 uur in de bus heen en terug. Tulum is een mooi gezicht, maar erg massaal door de toerisme waardoor het zijn charme verliest. Akumal schijnt erg mooi te zijn, waar je schilpadden kunt vinden. Hier zijn wij niet meer geweest, maar moet een aanrader zijn!

• 6Zorg voor natuur
    • 8Uitgaanslevenn