Plaatsen rond het Gardameer

We hebben een aantal aanbieders voor Plaatsen rond het Gardameer voor je op een rij gezet:

bed and breakfasts Plaatsen rond het Gardameer

Reviews over accommodaties in Plaatsen rond het Gardameer

Heerlijke B&B centraal gelegen aan het Gardameer

Renate,
    4-8-2017

Eerst 2 dagen in een B&B vlakbij de camping. Een echte aanrader voor degene die naar het Gardameer willen gaan en daar een B&B of hotel zoeken. Centraal gelegen, mooie kamers, zwembad, airco, heerlijk ontbijt en ontzettend lieve mensen!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Rustig familiehotel in een toeristisch oord

Fam. Heirbaut,
    24-7-2017

Ik onderschrijf de review van Piediestar van 2011. Iedereen is zeer tevreden van dit hotel. Ze stellen gratis fietsen ter beschikking, handig om even boodschappen te doen of Riva te bezoeken. Het ontbijt is prima (incl. lekkere croissants en een beetje fruit).

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Prima verblijf

Gea,
    22-7-2016

Net buiten Lazise een bed and breakfast in de oude zomerresidenci van de bischop van Verona. Verwacht geen luxe in een gebouw uiit eind 1800. Toch is er dat wat je nodig hebt en schoon en netjes.

Inrichting bevat niks overbodigs maar wel een airco gelukkig.

Guisepe zorgt voor een vers ontbijt met lekker capucino.

Een klein zwembad in een mooie tuin. Kortom een aanrader.

Gereisd met partner in juli 2016

Hier komen we zeker nog een keer terug!

marjo,
    16-8-2015

De eigenaren Sonia en Roberto zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Je voelt je er echt thuis! Je auto kun je in de afgesloten tuin parkeren. De kamers zijn groot, mooi en schoon. De bedden slapen goed. Er waren mensen die hun hond bij hadden.

Het ontbijt is heel uitgebreid en lekker. De keuken is altijd open, je mag er koffie/thee zetten, water pakken etc.

De b&b ligt in het oude stadscentrum op loop afstand van centrum en meer. Met een kaartje van de b&b heb je toegang tot een privéstrand bij het meer, waar je per kamer 2 ligbedden en parasol krijgt. Echt een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2015

Fantastische ontdekking,zeker weer!

Helmuth Stevens,
    3-8-2015

B & B is een geweldige accommodatie.

Prachtig gelegen, voor een geweldige prijs.

Zal er volgend jaar keer weer te vinden zijn.

Gereisd met partner in juli 2015