We hebben een aantal aanbieders voor Lima voor je op een rij gezet:

bed and breakfasts Lima met honden toegestaan

We hebben een aantal aanbieders voor Lima voor je op een rij gezet:

Reviews over Lima

Prima plek met een uitmuntende service

Anke en Mike,
    5-10-2011

Casa Ana is een eenvoudig, maar brandschoon onderkomen. De douche is prima en lekker warm. Bij het ontbijt stond tot onze grote verrassing een pot c1000-pindakaas op tafel. De superieure service van Ana en haar familie maken deze Bed & Breakfast tot een prima uitvalsbasis om Lima te verkennen.

Gereisd met vrienden in september 2011

Bed & Breakfast in San Isidro, het zakendistrict van Lima

Nils de Witte,
    12-5-2008

Bed & Breakfast in San Isidro, het zakendistrict van Lima. Een oud huis, mooi opgeknapt. Grote kamers en fijne verblijfsruimtes. Internet op alle kamers en diverse PC´s in de hal. San Isidro is een veilige wijk, 10 minuten van Mira Flores. Prijs is zeer schappelijk. 45 dollar per nacht voor een dubbele kamer.

Gereisd alleenreizend in mei 2008

Casa ana is zo speciaal door de alles wat voor je gedaan 1

jose,
    10-9-2007

Casa ana is zo speciaal door de alles wat voor je gedaan wordt! Vliegtickets of bustickets regelen, vlucht bevestigen overal wordt mee geholpen door Hein, Ana en de zoon van Ana. Van Hein (Nederlandse eigenaar die de helft van het jaar aanwezig is) bij latere terugkomst nog een hele leuke rondleiding gehad door onbekend Lima.

Voor 1 dollar kan er 's avonds meegegeten worden. De kamers zijn schoon, netjes en ruim. Casa ana is een plaats die je op je gemak maakt in het drukke en hectische Lima.

Van mijn drie keer in Lima ben ik ook één keer in Miraflores gebleven, maar vanwege de sfeer, service, afstand tot het centrum en prijs is casa ana vele malen beter

Gereisd alleenreizend in augustus 2006