bed-and-breakfasts in Pedreguer

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

bed and breakfasts Pedreguer

Reviews over Pedreguer

• 6Marijke27-07-2020

Super vakantie gehad

Een geweldige villa net buiten Pedreguer. Villa Rosers.(via tui villa s) Een aanrader. Niet duur. Een zwembad van 50 m2!! Keurig onderhouden. Om de dag werd het schoongemaakt. Prachtig huis met voor en achter terras. De stad zelf vonden we niet interssant. Wel handig dat er 2 grote supermarkten waren, maar verder weinig te beleven. Denia, 8 kn verderop is erg leuk. En javea is ook een aanrader. Erg dichtbij. Zeer leuke terrasjes en strand. Al met al heerlijk genoten!

• 1Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 3Sfeer in stad
    • 8Stranden

juli 2020

• 8ad en Michelle Snoek28-08-2014

weinig gebruik gemaakt van de plaats

op korte afstand is wel een grote supermarkt aanwezig ( mas y mas)

augustus 2014

• 8Familie kleine kids07-07-2014

Heerlijk!

Wat n super plek om te genieten

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 9Sfeer in stad
    • 9Stranden

januari 2014

• 10Dominique03-07-2014

vele strand en baaien

nogmaals laat je voorlichten door de gastvrouw! Er is genoeg te beleven.

• 9Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 10Stranden
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd in juni 2014

• 8Rens Grevers02-07-2014

Leuk Spaans dorp

Wij vonden het dorp echt Spaans aandoen. Vooral de zondagmarkt is erg gezellig!

• 5Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 9Omgeving

juni 2014

• 8racoonie6726-05-2014

Comfortable and friendly at the Costa

As we stayed here during May, we honestly can say that we found a good location, near to the see and all facilities with a very good host. All of that from a perfect view! You need a car to get here, but that was the reason we booked it. Piece and quiet if you need it and by car back to the busy world, both of best worlds combined in 1 villa! I would recommend it highly!

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 8Sfeer in stad
    • 8Stranden

Gereisd met vrienden in mei 2014

• 8Mees Jansen28-04-2014

Rustig Spaans dorp

Op zondag is er een leuke, redelijk grote, rastro (2e hands markt) die zeker een bezoek waard is. Het is er gezellig en je kunt goedkoop spulletjes kopen.

• 6Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 10Omgeving

Gereisd met vrienden in maart 2014

• 8Mieke Terstegen21-04-2014

Mooi plaats en prachtige omgeving

Het stadje ligt er mooi. Is goed verzorgd en schoon. Diverse winkels aanwezig

• 7Cultuur
    • 9Omgeving

Gereisd met partner in april 2014

• 8Larissa28-07-2010

Strände von Pedreguer

Pedreguer hat keine eigenen Strände, da es Luftlinie ca 5km vom Meer entfernt liegt.

Pedreguer heißt auch die Stadt der Winde. Der Name kommt nicht von ungefair! Durch die Form des Geländes, die umliegenden Berge und Hügel, liegt das Dorf in einer regelrechten Windschneiße, alle Winde sammeln sich hier. Windvorhersagen dürfen hier mit gut 1-2 Bft Stärke höher angenommen werden. Diese Winde sorgen aber dafür, dass es trotz der Meernähe kaum feuchtes Klima gibt.

Alle Strände der näheren und weiteren Umgebung sind schnell und leicht erreichbar, durch die direkte Anbindung an die N332 und die AP7.

Es gibt nicht nur schöne alte Häuser in engen Gässchen zu bestaunen, sondern auch ausgewählte Lokale mit gehobener Küche.

Wer sich einmal die Zeit zum Erkunden des Dorfes nimmt, wird fasziniert sein. Das Dorf bietet für jeden etwas, für den Disco-freak genauso, wie für den Wanderfreund oder den "Seele-Baumeln-Lasser".

Wer hier her kommt, lernt noch ein echtes Stück Spanien kennen!

• 4Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur