bed and breakfasts Pays de la Loire

Alle dagen genieten

Paul Snoey Kiewit,
    2-10-2018

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Savourer tous les jours ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

September 2018 een week mogen nazomeren 🏊🏼⛱☀️ op dit prachtige landgoed gelegen in de prachtige Loire vallei. De vakantiewoning 🏡 Le Petit Vergers was kraakhelder en tot in de puntjes sfeervol en met liefde ingericht. Volledig ingerichte keuken 🔪🎛🍵🍳, heerlijk bed 🛌, heerlijke douche 🚿en geweldig uitzicht 🌳🐿🦌. Romantisch wandelen 🐴🌳🌻 en zalig koffie ☕️ 🍰 drinken op eigen terras in de boomgaard, vaak in het bijzijn van lieve Luna 🐶. Iedere dag verse lekkernijen scoren bij de lokale bakkertjes 🥐🥖🎂🍯. Tomaten 🍅, kruiden, bramen en vijgen vers uit de kasteeltuin.

‘s Avonds genieten van een lokale wijn voor de houtkachel 🍷🧀🔥.

Prima Wifi bereik binnen en buiten de woning en zelfs speciale usb stopcontacten aanwezig 💻📱.

Al met al wederom (4e keer) een geweldige vakantieweek in een zeer gastvrije, spontane en warme sfeer. 🏰🏡👩‍👦‍👦👨‍👧🐶 à bientôt 😘🙋🏻‍♀️🙋🏻‍♂️

Een relaxte en mooie vakantie

Vermaas,
    7-9-2018

Een geweldig mooie accommodatie (appartement was echt van alles voorzien) en een mooie ligging midden in de natuur. De familie is erg gastvrij en voor de kids zijn er genoeg speel activiteiten om te gebruiken. Ook het zwembad vonden onze kids helemaal geweldig. Vlakbij allerlei bekende plaatsen om kastelen te bezoeken, een wijnproeverij te doen met een NL gids of gewoon lekker ergens uit eten te gaan

Mooie nieuwe gite op prachtig landgoed

L & M,
    9-7-2018

We hebben een heerlijk verblijf gehad bij Chateau La Mothaye. We mochten als eerste gasten de nieuwe gite le petit verger in gebruik nemen en dat was fantastisch. Het huisje was mooi ingericht, van alle gemakken voorzien. Als we iets misten moesten we het vooral aangeven, maar we hebben niks kunnen vinden. De tuin met picnicbank, loungebank en eettafel was prachtig en we hadden een groot grasveld voor de deur waar onze zoon van anderhalf lekker kon rondrennen. Het huisje lag enigszins apart van het kasteel en daardoor had je ook veel privacy.

Het hele landgoed was sowieso erg mooi, in het kasteel konden we speelgoed lenen, er was een leuk speeltuintje, de gastheer- en gastvrouw waren erg vriendelijk en er was een mooi zwembad bij (enige minpuntje was dat er geen apart peuterbadje is).

De afhaalpizza's in het dorp waren een prima alternatief voor een keer niet koken.

Fantastisch kleinschalig naturistisch verblijf

Peter van Langenhove,
    13-5-2018

We hebben híer een fantastisch verblijf gehad. De eigenaars Olivier en Bruno zijn bijzonder sympathiek en stellen alles in het werk om hun gasten op hun gemak te stellen en dit klein paradijsje te ontdekken. De heerlijke maaltijden en massage van Olivier zijn een absolute meerwaarde. Wij komen zeker voor een 3e keer terug. Peter en Chantal. Sint-Eloois-Vijve (België)

prachtig verblijf , super vriendelijke uitbaters !

Kathleen,
    16-4-2018

Wij waren hier in 1ste week paasvakantie. Nog geen drukte op de weg, noch aan de chateaux in de Loire. Werden door Rochelle en Erik in de watten gelegd qua accommodatie en ontbijt. Er werd zelfs rekening gehouden met mijn glutenvrij dieet !

We kregen tips voor uitstapjes in de omgeving en genoten van de rust in de B&B.

Er zijn zoveel mooie dorpjes om nog te ontdekken in de omgeving...wij komen zeker nog eens terug !!