Sorteren

Reviews over Paramaribo

Toplocatie in Paramaribo.

Paul en Gerrie
    2-4-2018

Heel gastvrije locatie in een rustige wijk op loopafstand van het centrum. Prima kamers, warme douche, goed ontbijt en heerlijke tuin met zwembadje en vele zitjes waaronder de gezamenlijke woon-/ontbijtkamer. Anneke kan bovendien je hele reis naar je eigen wensen samenstellen.

Uitmuntend we keren zeker terug.

Annick van langenhove
    14-3-2018

Het is een heel gezellige b&b. De verwelkoming door Anneke en Ries is heel hartelijk. Je voelt je meteen thuis in Suriname. De kamers waren heel netjes. Ook het ontbijt was heel uitgebreid en samen ontbijten met de andere gasten vonden wij ook heel leuk. Dit is een topper die wat mij betreft 10 op 10 krijgt.

Thuis-komen en genieten !

Katrien & Wally
    12-3-2018

Als je op zoek bent naar een B&B waar je echt thuis-komt, dan is dit de juiste keuze. Anneke en Ries zorgen ervoor dat alles perfect verloopt. Ze regelen je tours, geven tips over bezienswaardigheden, restaurants, fietstochten.

Anneke zal ook een wasmachine vullen met je vuile was voor een klein prijsje. Drankjes in koelkast verkrijgbaar aan democratische prijzen.

Je kan bagage veilig achterlaten wanneer je een meerdaagse tour doet.

Heel verzorgd ontbijt met bruine broodjes, sap en fruit.

Kortom, alle ingrediënten zijn aanwezig om je ver van huis thuis te voelen!

Petra Kuijpers
    4-3-2018

Top ontvangst, mooie omgeving en relaxte sfeer

prima adres tegen een redelijke prijs

magickees
    4-3-2018

Gastvrij, goede reisadviezen en organisatie van excursies,

dus duidelijk meer dan een slaapadres