Oost Vlaanderen

Reviews over accommodaties in Oost Vlaanderen

supper B&B

karline,
    18-11-2018

we zijn afgelopen vrijdag 16 november 2018 daar gelogeerd heel goed geslapen en een zeer goed bed ook supper gastheer en zeer vriendelijk en een goed ondbeid we komen zeker en vast terug doe zo verder Groetjes uit Mechelen

Gereisd met partner in november 2018

Deze B & B verdient een dikke 10 !

Eliane De Troch,
    27-9-2018

Warme ontvangst (letterlijk en figuurlijk) want de warmte komt je tegemoet, wanneer de deur open gaat... heel fijn in deze tijd van het jaar wanneer de ochtenden en avonden al koel worden. De verwarming staat hier echt aan. Prachtige woning met bovenverdieping als B & B, zeer ruime kamers en kwaliteitsvolle bedden en badkamer met grote inloopdouche. Inclusief sauna voor de liefhebbers. Smaakvol gevarieerd ontbijt in grote verwarmde ontbijtruimte en meer dan voldoende. Lieve gastvrouw Marina die weet wie een babbeltje waardeert of niet. Hét adres als je naar de Zwalm streek komt wandelen of fietsen.

Gereisd met partner in september 2018

Heel goed!

Leo,
    9-6-2018

Wij hadden een mooie kamer. Badkamer met bad. Alles zeer schoon. Voor ons een fijn matras die voor andere mensen iets te hard zal zijn. Anita de eigenaresse is een zeer lieve vrouw die moeite voor je doet. Aanrader!

Gereisd met partner in juni 2018

Aanrader!

Michael,
    5-1-2018

Wat een leuke B&B! De suite was erg schoon en van alle gemakken voorzien. De gastvrouw is erg vriendelijk en doet er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. We werden s ochtend heerlijk wakker om vervolgens in de central kitchen te genieten van een ontbijtje dat zojuist door de gastvrouw was bereid. Alle mooie bezienswaardigheden van Gent op loopafstand bereikbaar. Kortom, een echte aanrader!

Gereisd met partner in januari 2018

Saskia de jong-de haay,
    10-12-2017

Mooie kamers, hele aardige eigenaren, gastvrij. Netjes en goed verzorgt. Goed ontbijt.

Gereisd met vrienden in Fri Dec 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)