We hebben een aantal aanbieders voor Nuth voor je op een rij gezet:

Reviews over Nuth

heerlijk, relaxed, gastvrij

Geerd en Marina Kroese,
    28-2-2019

Afgelopen week voor de tweede keer in de Pingerhoeve overnacht. De eerste keer was fantastisch, door de hoge verwachtingen valt een tweede keer dan soms wat tegen. MAAR dat geldt zeker niet voor de Pingerhoeve. Het was weer geweldig; hartelijke, gastvrije ontvangst, mooie, ruime kamer, prima badkamer en bedden. Tot slot 's ochtends een heerlijk ontbijt. Deze B&B is echt een aanrader!

Gereisd met partner in februari 2019

Fantastisch en onvergetelijk verblijf

Marjanne en Frank Broeder,
    13-9-2018

Overnachten in een smaakvol ingerichte en zeer ruime kamer met tuin. Heerlijk gegeten in goed gezelschap en vanmorgen verrast door een uitmuntend ontbijt

Gereisd met partner in september 2018

Susan Tapper,
    24-7-2018

Fantastische ruime kamer en zeer gastvrij, prima ontbijt.

Gereisd met partner in juli 2018

Uitstekend, zeer sfeervolle B&B

Bart,
    2-7-2018

Ons verblijf in de Pingerhoeve (1 nacht) was heerlijk. De kamer was mooi op thema (muziek) ingericht; aantal mooie LP's gedraaid. Het bed en de douche waren goed. Ontbijt 's ochtends was heerlijk, uitgebreid en vers. 's Avonds ook gedineerd in de hoeve en ook dat was heerlijk. Voor een schappelijke prijs (€29,50) een goed 3-gangen diner.

Gereisd met partner in juli 2018

Zorgeloos genieten! We komen hier graag!

Vera,
    19-2-2018

Er is geen minpunt te noemen. Zelfs onze hond heeft een geweldig weekend gehad! De gastvrijheid en warmte, het voelt als thuiskomen!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018