We hebben een aantal aanbieders voor Normandië voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Normandië

Heerlijk plekje

Gijs Kloek,
    18-1-2019

Coen en Ingrid zijn erg gastvrij. Het kampeerterrein is mooi. Coen deed erg zijn best om het ons naar de zin te maken. We hebben ook erg lekker en gezellig gegeten aan de table d'hôtes.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Fantastisch!

Suus,
    1-10-2018

Wij zijn met de hele familie geweest een grote groep. Mooie grote kamers. Mooie goed onderhouden tuin. De eigenaar is super aardig alles mag en kan. Omgeving super!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

alleen al voor de spareribs de moeite van de reis!

Marco,
    24-8-2018

Aangekomen ervaren wij ook direct de rust en warmte van de eigenaren. Niets meteen over reserveringen of betalingen praten, nee eerst een koffie bier of wijntje.. en hoe de reis was verlopen... volgens mij echt nog nooit ergens gevraagd waar wij kwamen.. (!) Voor de kids was er de avond dat wij kwamen een tafel vol frites en snacks, dus de kinderen waren meteen onder de leeftijdsgenootjes, wij later aan de kaasproeverij incl bijbehorende wijnen. Prachtig verteld en heerlijk eten, fantastisch gezelschap, kinderen vermaakte zichzelf ( uhh dus zonder telefoon een keer!!) en dat was pas de aankomstdag.. We wilde hier niet zo lang blijven omdat we op doorreis waren, maar de volgende ochtend wilde de kids al niet meer weg daar.. Het zijn uiteindelijk 3 volle dagen geworden en zeer zeker niet vervelend voor ons In de omgeving hoef je je zeer zeker niet te vervelen, historie maar ook een heerlijk strand in buurt!

Coen & Ingrid: geweldig!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Fantastisch, ik kom zeker terug!

Geert-Jan (Les Garcons),
    2-8-2018

Ontzettend leuke week gehad. Coen en Ingrid zijn leuke mensen. Het kan dan ook aardig laat worden. Verder een hele rustige camping. Ontzettend goed eten als je dat wil. In de avonden een ongedwongen sfeer waarin je ook de andere gasten kunt leren kennen, dat zorgt altijd weer voor positieve verrassingen. Verder hebben Coen en Ingrid veel tips, of het nu kastelen, de invasiegebieden of andere zaken betreft. Ik kom zeker terug, misschien eind oktober al!

Geert-Jan

Gereisd met vrienden in juli 2018

Voor rust en gezelligheid.

Ronald,
    31-7-2018

Qui Vivra Verra is een sfeervolle kleine camping. Om een aantal redenen is deze verblijfplaats een aanrader. Het is een rustige plaats om eindelijk dat goede boek te kunnen lezen, het is fijn wandelen (of hardlopen) in de omgeving en de aanwezige katten, hond en geit zorgen voor een ontspannen vakantiegevoel. Een écht onderscheidend pluspunt van deze camping is het lekkere eten (zeevruchten, eend, een uitgebreide barbecue etc.) tegen een meer dan redelijke prijs. Iedere avond is er de mogelijkheid om aan te schuiven aan lange tafels om gezellig te tafelen. Die gezelligheid kan doorgaan tot in de late uurtjes. Voor wie het interessant vindt zit campinghouder Coen vol met goede verhalen en is met zijn vrouw Ingrid (schilderes) een onderhoudend gesprek te voeren over kunst- en cultuur.

Kortom: uitstekende camping.

Gereisd met vrienden in juli 2018