Noordbergum / Noardburgum

Reviews over Noordbergum / Noardburgum

Voor herhaling vatbaar

Ger en toos Mertens, Slenaken Limburg,
    2-8-2018

We hebben een hele leuke week gehad in het TinyHûs.

Hartelijke ontvangst, heerlijk ontbijt en lekker luieren in de grote tuin.

Een leuke regio om te fietsen, b.v naar Leeuwarden, Dokkum e.d.

Een aanrader. Rob en Janke, nogmaals bedankt

Gereisd met partner in juli 2018

Absolute aanrader!

Harrie Jansma,
    21-5-2018

Zeer vriendelijke gastheer en gastvrouw.

Uitgebreid ontbijt in de tuin.

Ideale uitvalsbasis om in de omgeving te fietsen (fietsen kunnentegen een kleine vergoeding bij de B&B gehuurd worden), Leeuwarden, Drachten en Groningen zijn relatief dichtbij.

Bedden zijn prima.

Al met al een aanrader als u een betaalbare B&B zoekt, met persoonlijke aandacht, zelf gemaakte jam, heerlijke wentelteefjes bij het ontbijt.

Gereisd met vrienden in mei 2018

Een toevoeging aan je bezoek aan Friesland

Joris de Vries,
    27-2-2018

Het verblijf bij de bed an breakfast van Rob en Janke was een grote toevoeging aan mijn tweedaags verblijf in Friesland. Het is gelegen in een natuurrijke omgeving, die zeer geschikt is voor mooie wandelingen. Desondanks ben je met 5 minuten rijden in het dorpscentrum.

Belangrijker nog vind ik de goede zorgen van Rob en Janke. Het ontbijt is erg uitgebreid met uitzicht over de wei. De persoonlijke aanpak en omgang zorgt ervoor dat je je gelijk welkom voelt in hun B&B. Bedankt daarvoor Rob en Janke

Gereisd met vrienden in februari 2018

goed verzorgde, gezellige- en rustige locatie

kees,
    3-12-2017

Heerlijk schoon en warm tuinhuis met alle noodzakelijke voorzieningen; daarnaast ook zeer energie bewust opgezet. Ontbijt goed verzorgd met prettig gezelschap van gastvrouw/gastheer.

Gereisd alleenreizend in december 2017

Gezellig, rustig en verzorgd

Joleine,
    29-10-2017

Ik ben zeer tevreden over de gastvrijheid en ook de kamer was gezellig en netjes. Ontbijt was goed verzorgd!

Gereisd alleenreizend in oktober 2017