We hebben een aantal aanbieders voor Noord-Brabant voor je op een rij gezet:

bed and breakfasts Noord-Brabant

We hebben een aantal aanbieders voor Noord-Brabant voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Noord-Brabant

Top b&b, goede locatie, gastvrij

Fam keijzer,
    23-2-2019

Elk jaar verblijven wij een weekend in den Bosch. Elke keer plannen we nieuwe activiteiten, maar nooit een andere verblijfplaats. Zo gastvrij, schoon en uitstekende locatie, dan hoef je nergens anders heen!

Gereisd met partner in februari 2019

Geweldig!

Joost en Sandy,
    23-2-2019

Wat een vrijheid en gastvrijheid. Het is thuiskomen in Bed in Breugel. Super sfeervol, mooi en schoon privéhuisje met een hele lange tuin met achterin kippen en geitjes. Ontbijten wanneer jij wilt; verse broodjes en croissants van de bakker hangen 's ochtends aan de deur en de koelkast is rijk gevuld. De stookkachel kan op allerlei standen dus heerlijk! Wij vonden het TOP!

Gereisd met partner in februari 2019

Jacky Smit,
    17-2-2019

Een heerlijk miniweekend gehad. Het is hier schoon, een goed bed, een leuke inrichting en smorgens bij het uitgebreide ontbijt lekkere warme broodjes en croissants. Kaas vleeswaren yoghurt, melk, jus dorange, muesli, jam, hagelslag , en een gekookt eitje. En lekkere koffie. Leuke veranda en mooie tuin met kippen eenden en geitjes.

Gereisd met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk

J Posthumus,
    10-2-2019

Klein maar fijn. Dichtbij centrum.

Gereisd met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Perfect

Geraets,
    25-1-2019

Fraaie uitstraling. Goed verzorgd. Flexibel en meedenkend in aankomst en vertrek. Schone kamer. Lekker ontbijt. Perfect verblijf, niks wat mist.

Gereisd zakelijk in januari 2019