Reviews over Nittel

Komen zeker nog een keer terug

j.visser,
    6-8-2018

Nies te klagen. Schoon lekker eten en knus.

Gereisd met partner in juli 2018

Superleuk hotel!!

Serena,
    9-9-2017

We zijn hier al meerdere keren geweest en komen zeker nog terug.

Het eten was iets minder als voorgaande keren, maar prima te doen.

Gereisd met partner in augustus 2017

Heerlijk hotel om even van de wereld te zijn.

Bert. Meeusen,
    27-7-2017

Mooi gelegen aan de Moezel midden in het dorp, met prima treinverbing om dagtochten te ondernemen.

En het Live-cooking in het eigen restaurant is werkelijk fenomenaal. Wordt gerund door een Nederlandse kok/eigenaar..

Slechts 4 dagen geweest maar deze bestemming wordt volgend jaar weer in de vakantieplannen opgenomen.

Gereisd met partner in augustus 2016

Als vriend vertrokken!

Erik S.,
    6-6-2017

Het hotel komt zeer vriendelijk en gezellig over. Bij onze aankomst stond Marco, de eigenaar ons al op te wachten om ons welkom te heten. Voordeel is dat hij Nederlands spreekt waardoor er in ieder geval geen taalprobleem is.

Na het inchecken met een kop koffie (elke dag tot 18.00 uur gratis) kregen we de kamersleutels. De kamers waren ruim en netjes. Het bed was goed. Ook de douchruimte was keurig en goed onderhouden.

De gratis wifi was in tegenstelling tot hetgeen ik in andere hotels meegemaakt had, ditmaal perfect. Verbinding maken geen probleem. Zelfs op het terras voor het hotel was er een redelijk verbinding.

Het concept met de keuken heeft ons verrast. Het eten was bijzonder lekker en de aandacht voor de gasten fantastisch. Leuk was dat het eten klaar gemaakt werd in de open keuken zodat je er zicht op had.

De sauna heb ik vanwege tijdgebrek niet geprobeerd maar het zwembad, ondanks zijn kleine afmeting, beviel bijzonder goed. Met name de Jet Stream, die er voor zorgde dat je toch kon zwemmen is een goede investering geweest. Daarnaast is deze ook te gebruiken als massagestraal.

Ook het ontbijt was zeer uitgebreid; Zelfs vers geperst sinaasappelsap maar ook roerei met spek en zelfs worstjes. Een zeer ruime keuze van zelf gebakken croissantjes , broodjes maar ook gewoon brood en diverse soorten beleg. Zowel zoet als hartig.

Kortom we hebben een prima verblijf gehad en het hotel is zijn sterren best waard gebleken.

Marco en Anja, nogmaals bedankt!

Gereisd met vrienden in mei 2017

Fantastisch en sfeervol

Carla & Guus,
    27-2-2017

Dat het echt de moeite waard is en je er super in de watten wordt gelegd

Het eten is erg goed verzorgd en je komt niks te kort. Het live cooking concept is erg leuk en vooral ook erg smaakvol (wij aten eend, meerval en iberico zwijn)

Ook het ontbijt is erg uitgebreid

Sauna en zwembad waren netjes verzorgd.

Super gezellig personeel, en de wijnen die geschonken werden pasten precies bij ons diner

Gereisd met partner in februari 2017