bed-and-breakfasts in Newquay

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

bed and breakfasts Newquay

Reviews over Newquay

• 7Spietske30-09-2014

Druk, maar mooie surfstranden

Newquay is een erg drukke badstad zeer in trek bij surfers van alle leeftijden. De stranden zijn moeilijk bereikbaar. Wij bezochten bijvoorbeeld Fistral Beach en hiervoor moet je wandelen door een golfterrein en dan bergaf door de duinen. Voor gezinnen is het nabijgelegen Perranporth een interessanter badstadje met prachtig strand. Wel op tijd vertrekken anders zijn al de parkings volzet!

• 5Cultuur
    • 6Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 7Stranden
    • 6Zorg voor natuur

augustus 2014

• 8Erno03-08-2012

Leuke plaats

Newquay is een leuk 'stadje' met voldoende eetgelegenheden, pubs, winkeltjes. Wil je echt uitgebreid winkelen dan ga je naar Truro. Een echte aanrader is Fowey. Pittoresk en een prachtige omgeving.

• 8Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 8Stranden

juli 2012

• 5john rickman18-03-2012

Tired

The town has seen better days. The shops are looking run down and it's a bit kiss-me-quick.

• 5Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Stranden

Gereisd met partner in januari 2010

• 7Rinus31-01-2011

Een saai stadje

Newqay is een wat saai stadje vooral in het voorjaar in begin mei, het ligt direct aan de grillige rotskust die echter heel fraai, evenals het landschap in de omgeving, het stadje is dan ook zeer geschikt als uitvalsbasis om de weide omgeving te verkennen, we logeerden er in het uitstekende Barrowfield hotel

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd met vrienden in mei 2007

• 8m bosch18-07-2010

een van de mooiere plaatsen in Cornwall

fantastische stranden, centraal gelegen als je cornwall wilt ontdekken, gezellig centrum

• 10Omgeving
    • 9Stranden

juli 2010

• 6Michel uit België30-05-2007

Mooie omgeving, vooral aan de kant van Fistral Beach, maar Newquay zelf is een triestige zaak. 's Avonds best niet rondlopen want er zijn héél wat gore bars en het stadje zelf is ver van verzorgd. Wij verbleven in het Bay Hotel. Dit is prima en de prijs ligt een stuk lager dan gewoonlijk in Engeland, zonder aan kwaliteit in te boeten.

• 3Cultuur
    • 7Stranden

Gereisd in mei 2007

• 7Alex Gouw06-01-2007

Newquay ligt direkt aan zee en heeft een mooie rotskust. Er is ook zandstrand aanwezig doch bij hoog water blijft daar maar weinig van over. Hotel Best Western heeft een mooi uitzicht over zee hetgeen ook telt voor het Victoria Hotel. Voorts is Newquay redelijk touristisch en in de direkte omgeving is de oud-engelse cultuur duidelijk merkbaar.

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur