Bed and Breakfasts Nepal

Reviews over accommodaties in Nepal

Prachtig gerestoreerd gasthuis

Raymond Covents,
    21-10-2016

Dit prachtig gebouw heeft een beperkt aantal kamers ter beschikking. Allen met een mooi bed en een ruime badkamer. De uitbaters zeer super lieve mensen. Zij hebben zelfs van de hele groep de bagage bijgehouden terwijl wij een overnachting hadden bij monniken. Het ontbijt is anders en zeer smakelijk. Ze hebben voor de lunch belegde broodjes. Dineren kan aan de overzijde van het plein. Restaurant Peacock. U kan in deze omgeving de straatjes met tempels bezoeken.

Gereisd met partner in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een onbekend pareltje!

Norman Thomas,
    8-1-2014

Net ten noorden van Kathmandu ligt het Chandra Ban Eco-resort. Wil je tot rust komen in Kathmandu? Dan is dit de ideale plek. Italiaan Luca en de Britse Camilla hebben in 4 jaar tijd een oase van rust gebouwd in de prachtige heuvels noordelijk van de Nepalese hoofdstad.

Achter de toegangspoort beland je in de fantastisch aangelegde tuin van het resort. Vanuit de tuin en vanuit de appartementen heb je een waanzinnig uitzicht over Kathmandu. De appartementen zijn smaakvol ingericht met Tibetaanse meubels en kunnen zo de concurrentie aan met westerse 5-sterren hotels. De prijs is voor Nepalese begrippen hoog, maar voor wie helemaal tot rust wil komen na een dag Kathmandu is het zijn geld waard.

Op de laatste 2 dagen van onze reis genoten we optimaal van het privé-balkon, het heerlijke bed en de gastvrijheid van de eigenaren. Gelukkig hebben we dit moeilijk vindbare pareltje gevonden.

Gereisd met partner in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Centraal gelegen, maar erg veel lawaai!

Lenneke,
    15-12-2013

Centraal gelegen hotel met dakterras, dus veel te zien. Wel veel lawaai: oa een houtwerkplaatsje naast/in het hotel, veel blaffende honden 's nachts en vanaf ca 3.00 uur gaan de bellen op de omliggende tempels.

Gereisd met vrienden in december 2013

Rust en ruimte op de heuvel buiten Pokhara

ligt55,
    29-12-2012

Wil je ontstappen aan de drukte en winkels van Pokhara dan ben je thuis in Hidden Paradise. Je moet wel wat moeite doen om er te komen, taxi ritje en 5-10 minuten echt klimmen de heuvel op (als je van te voren belt komen ze je bagage dragen hoor : ) maar dan zit je ook prinsheerlijk te genieten van een prachtig uitzicht vanuit de tuin of het terras een leuk guesthouse. Eten en drinken tegen aanzienlijk lagere prijzen dan in Pokhara, veel van eigen kweek - inclusief de honing! De kamers zijn bijzonder netjes en de warmwatervoorziening uitstekend dankzij de eigen zonnepanelen. Hoedkoopste was 3 euro pd en duurste 17 incl.ontbijt, voor 2 personen! Paragliden met fikse korting, excursies, alles kan door Manish en Milan geregeld worden. Te boeken via email of de eigen website.

Gereisd met partner in Sat Dec 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Echt een paradijs!

anouk hulsman,
    5-6-2011

dit kleine en gastvrije familiehotel ligt buiten het dorp van pokhara maar is daardoor juist een fantastische plek. het ligt wat hoger tegen de berg aan en dus niet bereikbaar per auto of fiets, maar alleen te voet. Een van de broers kan heerlijk koken (wel laat in de avond pas). vanaf de prachtige bloementuin een super uitzicht over het meer. Wij zijn een week gebleven en hadden eigenlijk nog niet weg willen gaan...:-)

Gereisd met partner in november 2010