bed-and-breakfasts in Nelson

Reviews over Nelson

• 8Conny12-04-2017

ga naar het museum!

Op weg van Motueka naar Picton zijn wij in Nelson gestopt voor een bezoek aan het geweldige WOW Museum. Verder hebben we de stad niet bezocht maar de boulevard en strand zagen er redelijk druk uit op een zonnige vrijdagmorgen.

• 8Cultuur

Gereisd met vrienden in februari 2017

• 5Patty22-12-2012

Saai

Kleine, saaie plaats. Er is een centrumpje met wat winkels en enkele restaurantjes, maar het lijkt er wel uuitgestorven. Er waren erg weinig mensen op straat rond een uur of 20h 's avonds. Geen plaats om lang te blijven hangen.

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 5Sfeer in stad

Alleen gereisd in januari 2012

• 9NANCY08-06-2012

heel mooi plaatsje

je kunt van uit hier ook een uitstapje naar het tasman national park maken. Ook de cathedraal in plaatsje is echt de moeite waard.

• 9Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in oktober 2006

• 7Wim25-02-2010

Een heel rustig stadje, waar weinig te doen was

De oversteek met de ferry gemaakt van het noordereiland naar het zuidereiland. Eerst door de Cook Strait en daarna door de Queen Charlotte Sound, een soort fjord. Onderweg hebben we ook nog dolfijnen gezien. We zijn in de haven van Picton aangekomen. Onderweg naar Nelson hebben we nog wijn aan het proeven geweest, bij het plaatsje Blenheim in de wijnboerderij "Montana". De route van Picton naar Nelson was heel mooi, het landschap leek wel een kruising van Oostenrijk en Luxemburg.

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in januari 2010

• 8ronald01-01-2010

Gezellige plaats, met superomgeving

Nelson is een gezellige plaats waar veel reizigers samen komen om te relaxen, naar het strand te gaan (het is er voor zuider eiland vaak mooi weer), en als uitvalsbasis voor Abel Tasman National Park (geweldig!! hikes en zeekayak trips, wel 1 uur rijden vanaf Nelson). Genoeg eetgelegenheden: ga zeker naar Indian Cafe als je daar van houdt.

• 8Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur