Reviews over Neerpelt

Onvergetelijk kinderparadijs in mooi wandelgebied

Evy,
    22-6-2015

De B&B is ondergebracht in een smaakvol gerenoveerde boerderij. De gezinskamer was ruim en had alle faciliteiten die je met jonge kinderen kunt gebruiken. Er zijn heel wat hoevedieren op het domein, tot groot plezier van onze kinderen, waar de zeer gastvrije eigenaars je met plezier mee naar toe nemen en iets over vertellen. Het ontbijt was uitgebreid, lekker en met veel zorg samengesteld. Je kunt er vanaf de namiddag heerlijk zelfgemaakt ijs en ook andere gerechten krijgen op de gezellige binnenkoer. De rustige en groene omgeving is ideaal om te wandelen en fietsen. Voor ons was dit verblijf een onvergetelijk topweekend!!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

prachtig!!!!

dorus,
    9-7-2014

Zeer mooie, ligging, super vriendelijk en zeer lekker ijs en ontbijt. Zeker doen!!!!

Gereisd met partner in januari 2014

zalig, genieten van de rust.

anoniem,
    9-9-2011

Echt kindvriendelijk, met kinderboerderij een hele leuke ervaring voor de kinderen om met de diertjes te spelen. Zeer vriendelijke mensen

Gereisd met jonge kinderen in september 2011

Gastvrij en perfect tot in de details

jan en mieke,
    6-8-2011

We werden zeer gastvrij onthaald door Chantal. De kamers zijn mooi, het ontbijt uitgebreid en lekker. Chantal zorgt dat alles tot in de puntjes voor elkaar is en heeft daarvoor ook wat leuke verrassingen in petto.

Gereisd met partner in januari 2011

Erg netjes, alles aanwezig en vriendelijk!

Michel,
    13-7-2010

Het is een hele mooie B&B! We konden daar opzich goed slapen en alles is aanwezig. Naast het reguliere zoals een TV, goed bed en een nette, complete badkamer, was er ook een senseo met koffie, minibar, een hor aan het raam (wij haten muggen!!) en zelfs een ventilator! En 's ochtends een ruim uitgebreid goed onbijt met verse broodjes, verse sinasappelsap en natuurlijk een gekookt eitje.

Kortom, in de regio van Neerpelt één of meerdere nachtjes overnachten? Hier een aanrader!!

Gereisd met partner in juli 2010