We hebben een aantal aanbieders voor Epe voor je op een rij gezet:

4-sterren bed and breakfast Epe

We hebben een aantal aanbieders voor Epe voor je op een rij gezet:

Reviews over Epe

Mijn favoriete b&b in NL, ik wil terug

A. van der Kolk,
    2-3-2019

Alles klopt. De ruime kamer is zorgvuldig ingericht: industrieel en inspirerend. Op de details is gelet: fijne lichtbronnen om de kamer naar wens te verlichten, kunst aan de muur, zacht tapijt, lichtdoorlatende rolgordijnen én verduisterende gordijnen. Heerlijk bed, zithoek, bureau, kitchenette, grote spiegelkast, ruime badkamer, mooi uitzicht. Lekker ontbijtje. Echt een plek om tot rust te komen en niets te hoeven. Er is veel privacy. Ik zou het zeker aanraden aan drukbezette mensen die er even tussenuit willen, of aan schrijvers bijvoorbeeld. Ik had nóg wel een nacht willen blijven. Of een week.

Gereisd alleenreizend in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Absolute aanrader!!

Hendriek van Nieuwenhuize,
    28-2-2019

Prachtig verbouwd Gemeentelijk Monument, zeer fraaie en schone kamers, zeer vriendelijke ontvangst, fijne leenfietsen en geweldig gedineerd in De Veldhoeve!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

Super!

El,
    16-2-2018

Geweldige torenkamer, alles aanwezig. Mooie inrichting, heerlijk grooot bed. Lekker Ontbijt op de kamer. * waardig!!

Gereisd met partner in februari 2018

Prachtige plek

Leonard en Wilke,
    21-12-2017

Meestal geven we geen beoordelingen omdat we denken dat kwaliteit zich bewijst. Nu maken we een uitzondering, we willen graag benadrukken dat Silogie een prachtige plek is om te verblijven. We hebben overnacht in de torenkamer met uitzicht op een sprookjesachtig besneeuwde omgeving. Het is erg knap hoe in de vrij smalle silo zoveel ruimte is gevonden en met hoeveel zorg en kwaliteit alles is gemaakt en afgewerkt, en dat met behoud van originele details en ruimtelijke werking. Het bed was heerlijk, het is een zeer rustige kamer, het geluid van de bosuil ’s ochtends versterkte de stilte. Een echte aanrader.

Gereisd met partner in Fri Dec 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk voor één keer

Martijn & Suzanne,
    27-8-2017

Bij aankomst kregen we een voor ons gevoel minder warm en weinig persoonlijk welkom. Hierdoor voelden we ons helaas niet meteen op ons gemak. De kamer (Oost 2) heeft een industriële look, is vrij ruim en schoon. Ook een prima badkamer. Het bed was erg zacht en dat vonden wij minder prettig slapen. 's Nachts was het geluid van de koelkast die telkens aan en uit sprong storend. Het ontbijt is standaard zonder streekproducten (alles is voorverpakt en afgemeten), maar het was wel leuk om op de kamer voor het open raam in het zonnetje te kunnen ontbijten. Geen groot ontbijt, maar voor ons voldoende. Locatie is op 5 min lopen van centrum Epe, waar van alles te doen/eten is. De foto's en tekst op de website doen vermoeden dat je een wijd uitzicht hebt over de weilanden, maar wij keken gewoon recht tegen de bomen naast de B&B aan en konden de winkelende mensen bij de Welkoop zonder moeite volgen (check Google streetview). Dit was wel een teleurstelling.

Verwachting was hoog door website en foto's, maar viel in werkelijkheid helaas deels tegen. Leuk voor een keer.

Gereisd met partner in augustus 2017