Reviews over Mundolsheim

Uitermate goed verblijf

Bart Keijzer,
    6-6-2016

Deze locatie is uitermate geschikt voor volwassenen die gedurende enkele dagen de stad Straatsburg willen bezoeken.

Daarenboven is het verblijf zeer aangenaam en is de gastvrouw bijzonder vriendelijk.

voor herhaling vatbaar

informatie,
    3-1-2013

Deze B&B is gehuisvest in een herenhuis, kunstenaarsechtpaar, en de eigenaren wonen er zelf. B&B ligt vlak bij snelwegen en station; Straatsburg is goed bereikbaar. Via snelweg binnen 10 minuten met auto bij overdekte parkeerplaats Rotonde waar je voor € 3,70 de auto kunt parkeren en je krijgt een dagkaart voor metro en bus in Straatsburg, je staat zo in het centrum van Straatsburg.

B&B bied ruime kamer, zeer ruime badkamer; niet ensuite maar wel alleen gebruik. Enig minpuntje was het ontbreken van WiFi, zoekt eigenaar nog uit, en TV. Zeker aanbevelenswaardig