bed-and-breakfasts in Mossel Bay District

We hebben een aantal aanbieders voor Mossel Bay District voor je op een rij gezet:

Reviews over Mossel Bay District

• 8regina187015-05-2015

Mooie stranden, interessant museum van Diaz

Mosselbaai is een toffe badplaats met ruime stranden. Prima voor een strandvakantie. In Mosselbaai bevindt zich ook het museum gewijd aan Bartholomeus Diaz, de Portugese zeevaarder die hier voor het eerst de kaap rondde. De moeite van ene bezoek zeker waard.

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Sfeer in stad
    • 9Stranden

Gereisd met partner in januari 2015

• 8Regina189024-04-2015

Mooi strandplaatsje

Mosselbaai is een mooie badplaats halverwege de Tuinroute tussen Port elizabeth en Kaapstad. Prachtig strand. Zeker te bezoeken is het Bartolomeas Dias Museum, waar zich een replica bevindt van het schip waarmee Bartolomeus Dias als eerste Europeaan de Mosselbaai aandeed.

• 7Omgeving
    • 8Sfeer in stad
    • 9Stranden

Gereisd met partner in januari 2015

• 8woutermeijer06-05-2014

Mooie omgeving voor strand en natuur

Uitstekende stop langs de Tuinroute vanuit Kaapstad: ongeveer 400km Oostelijk van Kaapstad en 300 Westelijk van Port Elizabeth. Prima badplaats voor evt. strandplezier en icm locaties als Botlierskop, perfect voor een paar geweldige dagen.

• 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

april 2014

• 8Lex04-02-2014

Prachtige baai met mooi strand

Mosselbaai zelf is niet zo interessant. Enige bezienswaardigheid van belang is het Bartolomeas Dias Museum. Daarin kun je een mooie replica bekijken van het schip waarmee Bartolomeus Dias de Mosselbaai binnenvoer en daar als eerste Europeaan voet op Afrikaanse bodem zette. De wandeling langs de kust van Mosselbaai naar Dana Bay is de moeite waard. Ook kun je een boottochtje maken naar een zeeleeuwenkolonie op een eilandje voor de kust.

• 9Cultuur
    • 6Sfeer in stad
    • 8Stranden

Gereisd met partner in januari 2014

• 8Klaus14-05-2009

Eier der besten Plätze an der Garden Route !!!

Leider ist dieser Ort in jedem Reiseführer wenig und falsch beschrieben! Hier gibt es alles was das Herz begehrt. Natürlich ist es kein Kapstadt! Auch für Langzeiturlauber, die es etwas ruhiger genießen möchte TOP geeignet. Wir werden regelmäßig hier unseren Urlaub verbringen. Mein TIP: Wer eine Südafrika-Rundreise macht, der sollte in Mossel Bay 1 Woche Urlaub zum Relaxen machen. Nach dieser Woche wundert sich jeder wie schön es ist!!!

• 9Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Stranden

Gereisd met partner in november 2008

• 8baukje10-03-2009

Wat een schattig stadje!

Tja, als je van drukte en toeristisch houdt moet je hier niet zijn. Mosselbaai is een schattig stadje met San Francisco-heuvelachtige weggetjes. Het stadje is gelukkig nog niet verpest door het toerisme, wat er helaas wel voor zorgt dat er niet heel veel keus is in restaurantjes. Mocht je er toch lekker willen eten, ga dan absoluut NIET naar The Kingfisher of Delphino's (beide van dezelfde eigenaar), het eten is er zeer matig. Maar ja, wat wil je, het is het enige restaurant met een fantastische ligging en prachtig uitzicht. Mocht je echt lekker willen eten ga dan naar Jazzbury's!! Het personeel is misschien niet erg spraakzaam, maar wel vriendelijk en het eten is er verrukkelijk!! Het is een stadje waar je lekker tot rust kunt komen in een van de vele luxe bed&breakfasts.

• 9Omgeving

Gereisd met partner in maart 2009

• 7laureyssens carine24-02-2009

mooi,formidabel fantastisch

Ik mis mosselbaai verschrikkelijk, heb er zes jaar gewoond, en is nog een rustig strand waar je rustig kan geniet van vele dingen, je wordt er ook niet lastig gevallen, , de trien op strand kan je geniet van kleine dingen, en af en toe is er live sjokkies , daarboven kan je robbeeiland gaan bezoeken en naar charlie de haai gaan kijken doe rustig de strook af en je bewonder verschillende dinge, doe ook de overdekte craft market in albet straat en posthotel en die boom oudste postboom mocht ik geld hebben nu , ik zat hier niet maar was terug daar, moiiste tijd van mijn leven en ik ga zeker terug, er zijn ook verschillende soorten games (iets buiten dorp)brandwag op en bottelierskop , zou zeggen zeker doen

• 7Cultuur
    • 8Stranden

augustus 2008

• 5Jeroen06-12-2008

Weinig te beleven

We kwamen op zaterdag om 16.00 uur daar en er was niets meer open. Sla Mossel Bay gerust over. Er zijn veel mooiere plekken.

• 6Omgeving
    • 7Stranden

Gereisd met partner in oktober 2008

• 5Nanda17-07-2008

Never go to Mosselbay

Nee, het lag denk ik niet aan de wind. Ook wij vonden het een desolate plaats. Er is geen echt centrum, de hoofdweg is na 17u uitgestorven. Het museum (Bartolomeus Diaz) is best de moeite waard, maar ik zou er niet voor omrijden. Ga lekker naar Knysna, dat is een stuk gezelliger 's avonds!

• 4Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 6Omgeving
    • 6Stranden

Gereisd met partner in september 2007

• 7Chinouk20-04-2008

Als je van Knysna komt, of Cape Town/ Somerset west/Stellendam, is dit geen leuke vakantiebestemming. Wij waren dan ook snel vertrokken. Vieze haven midden in de stad. Alleen het puntje is leuk voor een wandeling en uitzicht op de woeste zee. Misschien lag het aan het weer: harde wind. Misschien omdat we al vele andere mooie plekken hadden bezocht inmiddels.

• 4Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur